Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, takk for gode svar :)

 

EDIT: Har visst noen flere spørsmål.

 

- Hvordan er lyden i mobilen og det medfølgende headsett?

- Hvordan kan jeg koble til mitt eget headsett? Har mobilen 3,5mm jack inngang?

9395273[/snapback]

 

- Lyden i mobilen er helt greim, gjennomsnittlig vil jeg anta.

- har 3,5mm jack inngang.

Lenke til kommentar
Greit. Vis jeg bestiller idag hvor lang tid tror du at det tar før jeg får den i Bergen?

9399932[/snapback]

 

Jeg bor i Bergen og bestilte min på morgenen torsdag 30.08 og mottok den på døren dagen etter kl. 13:30. Mulig jeg har vært heldig og fått alt til å klaffe, men syns uansett at dette var veldig imponerende av UPS (og Neonode som klarte å sende ut ordren såpass raskt) :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som har finni ut hvordan man ser videoer i fullskjerm? Eller om det i det heletatt er mulig med den mediaplayer'n som følger med? Videoen nederst på Amobils sniktitt spiller jo i fullskjerm, men den bruker et annet theme. Kan jo ikke ha noe å si det!

 

Vil også gjerne bla gjennom bilder uten at dem blir kuttet i topp og bunn hvis bildet er høyere enn det er bredt. Vil gjerne ha bort mye av det som dekker over bildet når jeg blar gjennom dem. Liknende sånn som det er når man går på Fit Width/Fit Lenght.

Lenke til kommentar
Satt og leste på en tråd angående om høyesterett sier om det blir 2 eller 5 års reklamasjonrett på mobil, gjelder denne reklamasjonretten på neonode? Den er jo kjøpt i utlandet.

9419204[/snapback]

Nei, reklamasjonsretten er noe som gjelder ved kjøp i Norge. Så vidt jeg vet har Sverige 2 års reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Noen som har finni ut hvordan man ser videoer i fullskjerm? Eller om det i det heletatt er mulig med den mediaplayer'n som følger med? Videoen nederst på Amobils sniktitt spiller jo i fullskjerm, men den bruker et annet theme. Kan jo ikke ha noe å si det!

9418074[/snapback]

Fant ut at jeg kunne bruke tcpmpNeno_v12. Den støtter fullskjerm, og i tillegg mange videoformater.

 

Description

---------------------------------

Here is a basic Neonode version of TCPMP - The Core Pocket Media Player.

 

http://tcpmp.corecodec.org/

 

It handles several audio and video formats, such as .avi with divx, ogg, mp3, amr, 3gp etc.

 

 

Installation instructions

---------------------------------

Please backup all your data before installing.

 

Unzip the tcpmpNeno_v12.cab.zip so you get the "tcpmpNeno_v12.cab" installation file.

 

Copy "tcpmpNeno_v12.cab" to your Neonode's storage card using activesync.

Tap the file from the Neonode's file browser and wait for the installation to complete.

 

Now you can start "TCPMP for Neno" from the shortcuts menu.

The tools menu has functions to load a file, change volume, position and play/pause.

 

You can close a file while playing with the standard "Close sweep".

 

 

Version history

---------------------------------

v7 - Initial version

v9 - Stop playing on incoming calls. Better way of avoid keylock when playing.

v11 - Added N2 support

v12 - Improved support to detect if running on N1 or N2

Og her kan man laste ned Cinema Forge Lite, som er et greit program til å konvertere en video fra et format til et annet, endre på oppløsning osv.

tcpmpNeno_v12.zip

Lenke til kommentar

Jeg fikk min i går (bestilte i forigårs, så det gikk kjapt!) - og er kjempefornøyd!

Er usikker på om jeg skal ha en mobil i tillegg for flere funksjoner/som jobbmobil.

 

Uansett, noen som kan hjelpe meg med dette (fant ikke svar i brukerveil.):

 

* Hvordan får man dagens avtaler (fra kalenderen) opp i hovedvinduet?

* Alarmer: Det virker som man må sette en ny alarm for hver gang. Går det ikke an å sette opp en som ringer hver dag (eller de dager man velger i uken) på det samme tidspunktet?

* Missed calls: Hvor finner man informasjon om hvem som ringte, etc.? Ser bare et ikon øverst til høyre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...