Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen her som har fått til denne og kan hjelpe meg med plasseringen av filen?

Du må inn på innstillingene så systemfiler og skjulte filer/mapper vises.

Så må du sende T9-filen på mms til deg selv. Så åpne mms'en og plasser den i riktig mappe. Dette skal stå forklart tidligere i tråden tror jeg.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Jeg kan forresten fortelle at jeg oppgraderte min telefon i dag, fra versjonsnummer 2.1.290.0 til 2.1.290.6. Har ikke merket noe spesiell forandring ennå, men jeg har hørt at batteritiden skal bedres drastisk. :)

 

Edit: Det gikk forresten meget smertefritt. Ingen innstillinger eller filer gikk tapt i oppgraderingen, slik tilfellet er med f. eks. Nokiatelefoner ...

Endret av OML
Lenke til kommentar
Du må inn på innstillingene så systemfiler og skjulte filer/mapper vises.

Så må du sende T9-filen på mms til deg selv. Så åpne mms'en og plasser den i riktig mappe. Dette skal stå forklart tidligere i tråden tror jeg.

 

Har forsøkt å lagre filen i T9 mappen, men den blir ikke lagret?

Forsøker å lagre filen her: /system/system/t9/ stemmer det?

Hva kan være feil?

Endret av stiose
Lenke til kommentar

For ett par timer siden ble plutselig skjermen min svart, helt sånn uten vidre. Går ikke ann å skru på telefonen igjen, når jeg kobler den til datan skjer det ingenting og når jeg putter den i ladern skjer det heller ingenting. Kortvarig glede spør du meg

Lenke til kommentar
For ett par timer siden ble plutselig skjermen min svart, helt sånn uten vidre. Går ikke ann å skru på telefonen igjen, når jeg kobler den til datan skjer det ingenting og når jeg putter den i ladern skjer det heller ingenting. Kortvarig glede spør du meg

 

Har skjedd meg og flere ganger - før jeg oppgraderte til siste firmware. Du kan koble fra batteriet og skru på på nytt - da bør den ihvertfall fungere...

Lenke til kommentar

Jeg får ikke kopiert T9 fila til T9 mappa på mobilen. Har prøvd mange ganger, men den vises ikke i mappa. Jeg har valgt at jeg skal vise system filer og skjulte filer.

 

EDIT:

Virker som om det ikke går å kopiere. Telefonen min kjører den siste versjonen pr dags dato. Kan de ha lagt til en slags admin funksjon?

Endret av Fantomsokken
Lenke til kommentar
Jeg får ikke kopiert T9 fila til T9 mappa på mobilen. Har prøvd mange ganger, men den vises ikke i mappa. Jeg har valgt at jeg skal vise system filer og skjulte filer.

 

EDIT:

Virker som om det ikke går å kopiere. Telefonen min kjører den siste versjonen pr dags dato. Kan de ha lagt til en slags admin funksjon?

 

Jeg får det heller ikke til på min telefon også den med siste versjon.

Ser for hver gang jeg forsøker å lagre filen i T9 mappen så lages det en ny fil i /Minneskort/ErrorReporting/DumpFiles/

Lenke til kommentar
Som jeg sa ovenfor så er det ikke mulig å kopiere noe til den mappa.

Send filen (T9Norwegian.dll eller noe) til deg selv (MMS-melding).

Åpne MMS-meldingen og høyre-sweep og velg lagre og da har du mulighet for å lagre den i T9-mappa.

 

Problemet er at jeg ikke får lagret noe i den mappa uansett hvordan jeg prøver. Hvilken versjon kjørte telefonen din når du fikk det til?

Lenke til kommentar
Problemet er at jeg ikke får lagret noe i den mappa uansett hvordan jeg prøver. Hvilken versjon kjørte telefonen din når du fikk det til?

Hmm... det var rart.

Kjører den versjonen telefonen ble levert med. (1. parti) Har den ikke tilgjengelig for øyeblikket så jeg får ikke sjekket det.

Du kan jo lese litt her, men ser ut som en annen bruker har samme problem som deg.

Du har ikke mulighet til å fjerne skrivebeskyttelsen eller noe slikt et sted?

Lenke til kommentar
Hmm... det var rart.

Kjører den versjonen telefonen ble levert med. (1. parti) Har den ikke tilgjengelig for øyeblikket så jeg får ikke sjekket det.

Du kan jo lese litt her, men ser ut som en annen bruker har samme problem som deg.

Du har ikke mulighet til å fjerne skrivebeskyttelsen eller noe slikt et sted?

 

Har ikke funnet noen måte å låse den opp på nei. Neonode vil jo ikke svare på spørsmål heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...