Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man kobler telefonen til PC og bruker activesync, synkroniserer da mediaspilleren med Windows media player?

9526079[/snapback]

Når jeg kopler til min N2 til PC-en så får jeg den opp i WMP.

Min synkroniserer ikke sangene på tvers at terminalene, men det er sikkert mulig å få til. ;) Du kan jo synkroniserer media.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man legger til ord i den norske ordboka?

Og hvor er åøæ?

9514795[/snapback]

 

Er det ikke ÆØÅ på denne?

9528421[/snapback]

Jo, bare sett den på norsk så har du ÆØÅ. :)

9528429[/snapback]

 

Jeg lurte på hvor æøå er på den norske T9 ordboka, og hvordan man legger inn nye ord i den

Lenke til kommentar
Er ikke noen som vet hvordan man får mms til å fungere når man har Tele2??

Prøvd alt som er mulig, men er vel pga at Tele2 bruker en svensk meldingssentral...What to do??  :hmm:

9551393[/snapback]

MMS slet jeg veldig med... jeg brukte den automatiske greia til Netcom med modeller som Sony Ericsson K700i og LG KE970 mange ganger og plutselig dagen etter mottok jeg MMS-instillinger som fungerte. (ikke spør meg hvorfor :p)

Lenke til kommentar

Dette har kanskje blitt svart på tidligere, men jeg spør likevel: Hva skjer om jeg ikke er hjemme i det de kommer og skal levere? Jeg er ikke hjemme før halv fem hver hverdag, men min søster er som regel her fra totiden og utover.

 

Redigert:

Holdt på å klikke for meg tidligere i kveld. Var inne for å bestille godklumpen, men jeg får faen ikke verifisert VISA-informasjonen min. Skriver e-post og greier til Neo', men et lite lys går opp for meg rett før jeg trykker "Send". Jeg har jo ikke dekning på kontoen før i morgen. Lønnsinformasjonse-posten fra lønningskontoret på jobb kom i dag, men selve lønningen kommer jo ikke før 25., så jeg må nok vente med å bestille til i morgen. Jaja, håper virkelig at det slår igjennom da!

 

Redigert igjen:

DA var den bestilt :D Nå gleder jeg meg virkelig til første uka i oktober!

Endret av OML
Lenke til kommentar
Dette har kanskje blitt svart på tidligere, men jeg spør likevel: Hva skjer om jeg ikke er hjemme i det de kommer og skal levere? Jeg er ikke hjemme før halv fem hver hverdag, men min søster er som regel her fra totiden og utover.

9566167[/snapback]

Dem ringte meg da jeg var på jobb hvertfall. Hvis du er heldig, og ikke jobber så langt unna, så er det noen ganger dem kjører til jobben. Ellers så legger dem pakka i postkassa. Veldig liten pakke forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...