Gå til innhold

Half-Life: Rare bugs i HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen rare bugs i HL2 her, har ikke hatt dem før. Faktisk kom de i dag.. Kan det være skjermkortet mitt som tuller eller noe? :hmm:

hl2.jpg

hl21.jpg

hl22.jpg

hl23.jpg

Det nederste bildet, det jeg har ringa rundt, er faktisk det som skal være robot-bikkja og skyggen hans.. :ph34r:

Endret av appelsinbrus
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er tydelig at det er noe feil med grafikken! Har du sjekket filene til Half-Life? Har du prøvd å reinstallere? Er grafikkortet for varmt? Har du prøvd å installere nye grafikkort drivere?

Endret av Selvin
Skrevet (endret)

Sjekket filene til Half-Life?? Heheh næh har vel i grunnen ikke det. Har vel aldri gjort det med noe spill, så vidt jeg kan erindre..:p

Har ikke prøvd å reinnstallert nei, og nei kortet er nok ikke for varmt.. Er faktisk ikke så fryktelig varmt i det heletatt.. Kan teste å legge inn ny driver da..

Endret av appelsinbrus
Skrevet (endret)

Du kan sjekke filene med Steam:

Right Click HL2 -> Properties -> Local Files -> Verify integrity of game cache

Endret av Selvin
Skrevet

Jeg hadde akkurat samme problemet, grunnen var at grafikkortet var for varmt. Støvsuga pc'en og tørka støv med pensel over alt. Da forsvant problemet hos meg iaf

Skrevet
Jeg hadde akkurat samme problemet, grunnen var at grafikkortet var for varmt. Støvsuga pc'en og tørka støv med pensel over alt. Da forsvant problemet hos meg iaf

9371498[/snapback]

Tror jeg ville heller "blåst" PCen enn støvsugd.

Skrevet

Funka litt bedre her nå etter at jeg sjekka filene.. Takk for tipset :) Men nå har maskina begynt å bare hoppe rett ut i windows i stedet for å fryse hele tiden da, nå varierer det.. Fryser av og til, hopper ut av og til. Irriterende. Men er bedre enn det var i allefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...