appelsinbrus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Noen rare bugs i HL2 her, har ikke hatt dem før. Faktisk kom de i dag.. Kan det være skjermkortet mitt som tuller eller noe? Det nederste bildet, det jeg har ringa rundt, er faktisk det som skal være robot-bikkja og skyggen hans.. Endret 27. august 2007 av appelsinbrus
appelsinbrus Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Trengte et par minutter på å redigere url til bildene..
Selvin Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Det er tydelig at det er noe feil med grafikken! Har du sjekket filene til Half-Life? Har du prøvd å reinstallere? Er grafikkortet for varmt? Har du prøvd å installere nye grafikkort drivere? Endret 27. august 2007 av Selvin
appelsinbrus Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 (endret) Sjekket filene til Half-Life?? Heheh næh har vel i grunnen ikke det. Har vel aldri gjort det med noe spill, så vidt jeg kan erindre.. Har ikke prøvd å reinnstallert nei, og nei kortet er nok ikke for varmt.. Er faktisk ikke så fryktelig varmt i det heletatt.. Kan teste å legge inn ny driver da.. Endret 27. august 2007 av appelsinbrus
Selvin Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Prøv det først, så får du raportere tilbake med resultatene etterpå Endret 27. august 2007 av Selvin
appelsinbrus Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Ny driver, ikkeno forandring. Hvilken sjekk av filer var det du snakka om?
Selvin Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Du kan sjekke filene med Steam: Right Click HL2 -> Properties -> Local Files -> Verify integrity of game cache Endret 27. august 2007 av Selvin
Josso Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde akkurat samme problemet, grunnen var at grafikkortet var for varmt. Støvsuga pc'en og tørka støv med pensel over alt. Da forsvant problemet hos meg iaf
Amored Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Har skjedd noe lignende hos meg også, men det var i CSS. Bare restarta Steam jeg, så var alt i orden.
PantZman Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde akkurat samme problemet, grunnen var at grafikkortet var for varmt. Støvsuga pc'en og tørka støv med pensel over alt. Da forsvant problemet hos meg iaf 9371498[/snapback] Tror jeg ville heller "blåst" PCen enn støvsugd.
appelsinbrus Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Funka litt bedre her nå etter at jeg sjekka filene.. Takk for tipset Men nå har maskina begynt å bare hoppe rett ut i windows i stedet for å fryse hele tiden da, nå varierer det.. Fryser av og til, hopper ut av og til. Irriterende. Men er bedre enn det var i allefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå