Gå til innhold

Problemer med FPS


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har et merkelig problem. Når jeg spiller cs så henger ofte musa igjen. Altså når jeg ser til venstre er det ikke altid den følger etter. Dette skjer ofte i singel player spill også. samme med tastaturet, når jeg går fremmover går den ofte lenger en jeg vil den skal. Den går litt fremover selv om jeg har sluppet knotten. Merkelig. Jeg har et Microsoft Digital media pro tastatur, og en MX revolution Logitech mus. Noen som har noen ider om hva jeg skal prøve? Har foresten de nyeste driverene. Bruker Driver detective for å finne de nyeste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja - den er sikkert blitt bedre opp gjennom årene, men jeg vil likevel hevde at trådløse muser primært er myntet vanlig kontorbruk. Siste trådløse musa jeg testet var MX1000 eller hva den het, og den var ca like håpløs som jeg forventet at den skulle være. Mesteparten av musene som lanseres for spillere er jo kabelbasert, til og med idag ..

 

..men for all den, kan godt hende at trådløse muser har gjort et kvantesprang etter MX1000 uten at jeg er klar over det :)

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar
jeg ville bytta mus. trådløs er bare møkk til spill.

9369086[/snapback]

Trådløst fungerer utmerket til spill, det har det gjort lenge. Det er bare en myte.

 

 

 

Har du prøvd med et annet tastatur? Virker som tasten henger seg opp. Sølt brus e.l. på det?

Lenke til kommentar

Bare slå litt i tastaturet så virker det...

 

Hadde et sånt tastatur før, det ble jævla irriterende så jeg dro ut og kjøpte ny for sånn....10-100kr =S

 

btw. Bruker trådløs mus til gaming, har brukt trådbasert i alle år før...Ikke noe forskjell så lenger man bytter batterier når det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...