Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ville nok heller sagt barnslige kar Nå snakker du tullball. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk anmerkning for og ta kost i trynet på medelev, selv om jeg ikke gjorde det Tok og slo han forsiktig i rompa. og han fikk ikke anmerkning for og klore meg i øyet!!! Jeg var rød i øyet hele dagen jo for pokker Men jeg har en liten overaskelse for han som klorte meg MUhahahahahha Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 5 VELDIG gamle melkekartonger. Helt fulle av "melk". Var jo bare klumper igjen. Noen 7. klassinger la de i lufteanlegget på skolen. Selvfølgelig sladret noen folk, og gjett om det ble bråk! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk en gøy en i dag. det begynte med at en lærer sto i døren men ingen elever så hun. 2 sec etter fyrte en elev et eple i tavlen så det sprutet ut over hele klassen. da læreren kom inn greide jeg ikke å stoppe å le så sefølgelig fikk jeg annmerkning selv om det ikke var meg. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg kom på noe nytt Jeg fikk ikke anmerkning men skjedde noe morsomt i dag med meg også Læreren min som er en 60 gammel dame, nektet meg og gå ut og dyttet meg med albumen og gikk jeg til plassen min, men noen sekunder etterpå reiste jeg meg og dyttet henne hardt Meget hardt Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 En gang i første klasse så ble jeg tatt ut på gangen for å si "Jada masa" :!: (barneskolen, ikke VGS. Det skulle tatt seg ut...) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne er uber kul: Eg fikk nettopp anmarkning pga. at vi ikkje kunne ha framføring i et fag pga. ein av oss var syk. Men dette meinte læraren var for dårlig, og ironien er at ho sa vi skulle gi alt av ark til gruppe-leder. Hmm ... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne er uber kul: Eg fikk nettopp anmarkning pga. at vi ikkje kunne ha framføring i et fag pga. ein av oss var syk. Men dette meinte læraren var for dårlig, og ironien er at ho sa vi skulle gi alt av ark til gruppe-leder. Hmm ... Er vel ikke så altfor uvanlig at man må gjennom framføringen eller deler av den selv om en av dere uventet ikke var til stede. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne er uber kul: Eg fikk nettopp anmarkning pga. at vi ikkje kunne ha framføring i et fag pga. ein av oss var syk. Men dette meinte læraren var for dårlig, og ironien er at ho sa vi skulle gi alt av ark til gruppe-leder. Hmm ... Er vel ikke så altfor uvanlig at man må gjennom framføringen eller deler av den selv om en av dere uventet ikke var til stede. Nei, men her har jo ikke gruppen noen stikkordsark siden læreren sa den som er syk skulle ta vare på alle ark! Les innlegget før du kritiserer! Det er tross alt en humor-tråd! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Denne er uber kul: Eg fikk nettopp anmarkning pga. at vi ikkje kunne ha framføring i et fag pga. ein av oss var syk. Men dette meinte læraren var for dårlig, og ironien er at ho sa vi skulle gi alt av ark til gruppe-leder. Hmm ... Er vel ikke så altfor uvanlig at man må gjennom framføringen eller deler av den selv om en av dere uventet ikke var til stede. Nei, men her har jo ikke gruppen noen stikkordsark siden læreren sa den som er syk skulle ta vare på alle ark! Les innlegget før du kritiserer! Det er tross alt en humor-tråd! Ah, skjønte faktisk ikke innleverings-greia før nå. Var det sånn det gikk for seg, så er jo læreren inkompetent.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Stemmer det du seiar no, olsen_st. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 To venner av meg teipet meg fast på kødd i en stolpe, senere den dagens fikk jeg anmerkning for det... "uro i amfiet" Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 "anmerkning for å skyte med harpoon" Hadde en liten "leke" på ungdomskolen for mange herrens år siden Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 En kompis av meg kjedet seg i timen, så han hoppet ut gjennom vinduet (uten at noen merket det). Etter en liten stund kom han inn igjen gjennom døra, folka i klassa ble litt stuss, men tenkte ikke så mye over det. Ikke lenge etter på gjorde han det igjen, læreren begyndte å bli forvirret/irritert. Tror han gjorde dette 4-5 ganger før noen la merke til det. Endte med anmerkningen "Hoppet ut gjennom vinduet". Læreren som vi vanligvis hadde syntest den var så absurd at han hengte den opp på lærerrommet. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) En i klassen min fikk anmerkning for å sitte på Facebook når han ikke hadde det :S (Han spilte på 123spill) Endret 9. februar 2009 av Mercurial Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg og ei venninne ble kastet ut av en musikktime fordi vi gjespet (vi fikk heldigvis ingen anmerkning). Det begynte med at jeg gjespet og smittet venninna mi ble smittet av den. Slik satte vi lenge. Bare den ene gapte så begynte den andre å gjespe. Osvosv... Det ble jo en del latter, og det forstyrret timen. Læreren bare lo og sa vi kunne gå oss en tur. Endret 9. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 hmm, min særeste anmerkning må være: "Nektet å sladre på medelev." Har en annen også: "Var syk, under framføring, uten å varsle medelever." Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 hmm, min særeste anmerkning må være: "Nektet å sladre på medelev."Har en annen også: "Var syk, under framføring, uten å varsle medelever." Støtter læreren i den siste der. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Når man har vært syk i 3 uker, da er det noe rart Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kom på noe nytt Jeg fikk ikke anmerkning men skjedde noe morsomt i dag med meg også Læreren min som er en 60 gammel dame, nektet meg og gå ut og dyttet meg med albumen og gikk jeg til plassen min, men noen sekunder etterpå reiste jeg meg og dyttet henne hardt Meget hardt Hva i all verden var morsomt med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå