Anders Leipsland Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Nå har vi hatt mini-avatarene våre en liten stund. Så da er denne threaden en selvfølge i søppel Hvem har den kuleste, hvem har den mest gjenkjennelige, hvem har den styggeste, hvem har den mest originale og ikke minst; hvem har den beste avataren? EDIT: Kun selvopptatte idioter nominerer seg selv. man skal nominere ANDRE, ikke seg selv EDIT2: klarte først nå å se den gedigne skrivefeilen i subject =)
Laka Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Den jeg bruker nå er vel relativt interessant, problemet er bare at den er litt stor i filstørrelsen. Lærerik også! PS: Den blir byttet ut umiddlebart. (den er nå byttet ut, du kan finne den her)"]http://avatarshere.topcities.com/p/4006809....gif]her[/url])[/url]
Kebab GUD Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 kan du ikke bytte den med en som ikke er en animert gif? det er plagsomt å se på ...
rLnd Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Synes min er litt fet. Men jaja.. Ikke nominere meg selv. Den jeg husker best er vel kuen til letmein. Knall den
Fallingwater Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Psilocybe - Spank the monkey 4 eva Hva forestiller avataren din Anders ?
Fallingwater Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Jepp, den er faktisk ikke så dum den der nei
Anders Leipsland Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Skrevet 15. januar 2003 Avataren min er Kei Takahashi som er et kort i spillet Magic: The Gathering Dr.X: avataren din er ulovlig den
Goebbels Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Hva har dette med topic og gjøre?? :-? Forvirrende, ventet meg mer av deg som en så rutinert bruker av dette forum Anders L :wink: :wink:
Lch Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 EDIT: Kun selvopptatte idioter nominerer seg selv. man skal nominere ANDRE, ikke seg selv Da vil jeg gjerne trekke mitt forslag, og herved nominere Anders Leipsland sin avatar til forumets styggeste. Psilocybe - Spank the monkey 4 eva Han har det definitivt 'naffeste .sig-bildet, den skal han ha.
Dr.X Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Avataren min er Kei Takahashi som er et kort i spillet Magic: The Gathering Dr.X: avataren din er ulovlig den Hehe.. jeg vet det, men animasjonen er såpass liten at ingen blir forstyrret av den. Man legger ikke merke til at det er en animasjon hvis man ikke ser på den! [ Beggin' for å kunne beholde den ]
Lch Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Tror ikke du kan forvente det, nei. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=79785
b-real Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Hvem har den kuleste Jeg syns du har en god en anders.. BBC har også en (ikke snant? ) hvem har den mest gjenkjennelige BBC sin er det pga det STORE øyet...synes godt. LarsC sin er også lett gjennkjennelig. hvem har den styggeste Fixer'n er en god på vei.. Hvem har den mest originale Tjah...yummy? og ikke minst hvem har den beste avataren?EDIT: Kun selvopptatte idioter nominerer seg selv. man skal nominere ANDRE, ikke seg selv Fan anders...nå får jeg ingen stemmer.. Neida...hvem som har den beste vet jeg ikke.
Lch Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Jeg har ingen aning om hva avataren din skal forestille B|Real, men den er blant de bedre. Herved nominert for originalitet og besthet (nytt ord). Men hvorfor heter denne tråden "Hvem har den tøffeste/stiligste/teiteste/finest smileyen?" Er det ikke avatarer det er snakk om da?
Anders Leipsland Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Skrevet 16. januar 2003 Hva har dette med topic og gjøre?? :-? Forvirrende, ventet meg mer av deg som en så rutinert bruker av dette forum Anders L :wink: :wink: off topic er off topic
Anbefalte innlegg