Gå til innhold

Colin McRae Dirt - mulig å unlocke biler med kode?


fredde

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp kjøpt meg Colin McRae Dirt til min Xbox 360. Jeg har ikke tenkt til å spille allverdens alene men heller tromme inn gutta en gang i blandt for litt racing :)

 

Problemet er at det ved oppstart er bare kjedelige biler og lite åpne baner. Så jeg lurte på om det var noen som viste om et nettsted som hadde publisert noen unlock koder til dette spillet. Har googlet litt men finner ikke annet en publikasjoner som sier hva du må gjøre for å få de ulike unlocks tilgjengelige. (walkthru)

 

Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe til med et tips eller to :):ph34r:

 

Mvh

Fredde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har hørt så er det veldig lett og få nyere biler, så bare samle sammen gutta, og spill fra start.

 

At alle vil prøve den nye bilen, og være begeistret over den, gang på gang, ettersom du får nyere og bedre biler.

Det er bedre det enn at alle bare velger seg den ene raskeste bilen og sier, er det ikek fler gode biler?

Lenke til kommentar

Ok, takker for innspill. Men nå har det seg slik at jeg uansett vil legge inn en kode for å unlocke alt om det er mulig. Skal ha gutta på besøk i morgen og da skulle gjerne WRC bilene være til stede ;) Vi har kjørt masse CM tidligere og skal konkurrere, ikke kjøre championship ;)

 

Så hvis noen har peilig så er jeg takknemlig for hjelp...

Lenke til kommentar
Ok, takker for innspill. Men nå har det seg slik at jeg uansett vil legge inn en kode for å unlocke alt om det er mulig. Skal ha gutta på besøk i morgen og da skulle gjerne WRC bilene være til stede ;) Vi har kjørt masse CM tidligere og skal konkurrere, ikke kjøre championship ;)

 

Så hvis noen har peilig så er jeg takknemlig for hjelp...

9330258[/snapback]

 

Da er det bare å start å spille! ikke noe annet å gjøre!

kommer deg ikke forter fram der med å ikke spille:) plus du for trent litt

Lenke til kommentar
Vel, man må kjøre nærmere 100 løp før du unlocker Colin McRae bilen så at det ikke tar lang tid blir litt galt.

Men den er så jævlig ræva. :ermm:

 

Celica eller den andre Toyotaen (Mamoto eller noe slikt) er de desidert raskeste og beste i spillet med over 800 hester. Går greit unna. :thumbup:

Lenke til kommentar

Du har et Nr. i den manualen til DiRT.. Der står det hvor man kan ringe fra og så kan man bestille koder (Mot penger naturligvis) og så kan man gå inn på en eller annen side på options hvos det står Unlock Codes..(Lenge siden jeg har spillt det nå) Men på CMC-2005 kjøpte faren min noen koder får å kjøre sammen den gjengen har er med i..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...