Gå til innhold

Min Komplett.no erfaring


Anbefalte innlegg

:new_woot: Komplett kan anbefales !!!

 

Jeg har kun gode erfaringer med komplett - de har alltid svart raskt på reklamasjoner og er det feil på varen får man kjapt ny - uten om og men.

 

Kjøpte nye kjølere forrige uke, og en av festene røyk under montering. Det tok kun 1 time fra jeg sendte reklamasjon til de bekreftet at ny kjøler ble sendt, uten kostnad.

 

Det er bra service!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er snakk om en ny maskin er det jo noe helt annet enn hvis den er blitt brukt, det er jeg enig i.

 

Har også bare gode erfaringer med komplett, hatt et par reklamasjoner på hovedkort, endte med at jeg fikk et helt annet til 400 kr mer (900kr gammelt, 1300 kr nytt)

 

Ellers har det ikke vært noe problemer med levering eller hvis jeg bruker angreretten.

 

Storfornøyd kunde her. Synd at de ikke klarer å holde følge med prisene da...

Lenke til kommentar
Hvis det er snakk om en ny maskin er det jo noe helt annet enn hvis den er blitt brukt, det er jeg enig i.

 

Har også bare gode erfaringer med komplett, hatt et par reklamasjoner på hovedkort, endte med at jeg fikk et helt annet til 400 kr mer (900kr gammelt, 1300 kr nytt)

 

Ellers har det ikke vært noe problemer med levering eller hvis jeg bruker angreretten.

 

Storfornøyd kunde her. Synd at de ikke klarer å holde følge med prisene da...

 

 

Må si meg ganske enig, skjønner ikke helt hvorfor prisene deres er høyere enn andre, de skal vel kanskje spare inn til det nye lagersystemet de har.

Lenke til kommentar

Ohhh yeah. Omsider kom den. 4 uker akkurat. De hadde skiftet 2 ram brikker, reinstalert vista og funnet den i orden. Selv om jeg hadde skrevet at jeg testet de 1 og en med samme feil samme f....

 

Jaja, men så lenge den er fikset, så er det vel ingen grunn til å krangle om det - så jeg åpner esken og kobler kun til tastatur og skjerm. Rekker å komme til der jeg skal skrive inn et brukernavn, så går den i blåskjerm - Samme F FEIL er den levert tilbake med etter 1 mnd. Så nå skal den sendes inn IGJEN - satan, de skulle ha hatt tilhold i trondheim.

Lenke til kommentar
Min Komplett.no erfaring

O'boy! Dette blir nok en koselig thread! ..å ja, nok en random forum-person som tror livet blir bedre av å slenge dritt om "nettbutikk X". Gratulerer - du har nå kastet bort 4 minutter av eget liv, og 40 sekunder av mitt. God helg.

 

I tilfelle du ikke visste det, så er dette et diskusjons forum. Der man kan diskutere det meste, også sin erfaring av f.eks nettbutikk, eller ram brikke eller hva det nå skulle være.

Hvorfor kan ikke du bare bla over til neste tråd? ._.

 

Ser at man kan være uheldig med diverse nettbutikker, har fått mine varer etter et par dager ved bestilling ifra komplett.no :S

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Ohhh yeah. Omsider kom den. 4 uker akkurat. De hadde skiftet 2 ram brikker, reinstalert vista og funnet den i orden. Selv om jeg hadde skrevet at jeg testet de 1 og en med samme feil samme f....

 

Jaja, men så lenge den er fikset, så er det vel ingen grunn til å krangle om det - så jeg åpner esken og kobler kun til tastatur og skjerm. Rekker å komme til der jeg skal skrive inn et brukernavn, så går den i blåskjerm - Samme F FEIL er den levert tilbake med etter 1 mnd. Så nå skal den sendes inn IGJEN - satan, de skulle ha hatt tilhold i trondheim.

 

Krev heving pga. urimelig lang servicetid eller prisavslag tilsavrende gjenkjøpsverdi på de defekte komponentene. Du har som sagt også hevingsrett når utbedring av feil tar lang tid.

Lenke til kommentar
...Funket for meg på Elkjøp. Fikk helt ny data med bedre specs en den jeg venta på:D Med EN gang:D

:!: for ein spøk. Kor ligge den elkjøp butikken? Der skal eg flytte til iallfall

Elkjøp er jo kjent for fantastisk service :whistle:

 

Må sjølv sei eg er ganske nøgd med servicen til komplett. har hatt retur på mange, føles iallfall sånn, deler, men aldri på ein ferdigbygd pc. Dei har håndtert det ganske raskt, men det er allti rom for forbetringar.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Spørs om jeg ringer forbrukerrådet i morgen og får avklart om jeg kan heve kjøp eller ei ja. (med renter)

 

Snakket jo med komplett om å sende inn en siste gang og jeg skulle få tilsendt nødvendig 'skjema' med utfylt en egen kode på som skulle få den fortere gjennom verkstedet. Snakket med de på fredag og ennå er ikke dette kommet. Tar vel xxx dager noe slikt også hos de.

Lenke til kommentar

Mine erfaringer med komplett.no:

 

Salg: De er raske med å sende varene.

Reklamasjon: De er greie med å godta retur.

Reparasjon: De er ikke vanskelige med å godta reparasjoner. Men de har dårlig kontroll på kundenes varer. De kan bruke 2-3 uker før de får sendt varene videre til verksted.

Og de følger ikke opp varene eller kundene etter de er sendt.

Tar det lang tid, så må selv kunden ettersøke dette. Det er litt dårlig.

Heving av kjøp: Det kan være et stort problem for Komplett. De kan der være veldig vrange.

Og de bryr seg ikke om hva Forbrukerrådet skriver til de. Men i min sak, så snudde de før saken ble sendt til FTU.

 

Konklusjon: Komplett.no fungerer veldig fint så lenge det ikke gjelder forbrukerkjøpsloven om heving av kjøpet.

Selvsagt blir dette et tap for butikken. Men det skal likevel ikke gå utover kundene.

 

Men verre blir det muligens når de skal sparke mange ansatte. Da blir muligens det enda vanskeligere å heve kjøpet og.

Lenke til kommentar
Jeg har kun positive opplevelser ved kjøp og bestillinger hos komplett.no. Varene har bestandig kommet kjapt og i forventet stand.

samme her...........så langt så bra;) har brukt komplett i snart 4år med jevnlige innkjøp av varer for nå 10 talls tusen uten problemer. eneste minus jeg har opplevd var engang jeg skulle bestille et AGP kort som jeg venta over 3mnd for å få.

 

den pc'n dere ser i min signatur; ren komplett.no hele systemet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...