Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Prøv å svare i det minste når du først skriver et innlegg "Hawts"! :thumbup:

 

aGal: Ser ikke helt problemet i at du skal kunne koble på en switch slik at du får internett til begge dine maskiner. Uansett så legger vel ikke crew merke til dette.

 

Men hva i alle dager skal du med to datamaskiner?

 

Laste ned med lappisen og spille med stasjonære :D

 

Har en slik switch: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=120841

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det er det eneste en har liggende så tar en det, hadde klart meg fint med en 8p, men hvorfor kjøpe inn en slik når jeg ikke trenger det? ;)

Forståelig nok. ;) Måtte bare kommentere det... :roll:

 

Tror jeg dropper å ta med switchen, da tror jeg det blir litt misnøye her hjemme når halve nettverket er nede...

Har to netverksporter på PC-en i alle fall, hvis det skulle bli behov.

Lenke til kommentar
Prøv å svare i det minste når du først skriver et innlegg "Hawts"! :thumbup:

 

aGal: Ser ikke helt problemet i at du skal kunne koble på en switch slik at du får internett til begge dine maskiner. Uansett så legger vel ikke crew merke til dette.

 

Men hva i alle dager skal du med to datamaskiner?

 

Laste ned med lappisen og spille med stasjonære :D

 

Har en slik switch: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=120841

 

Dette er ikke lov, og vil trolig heller ikke fungere, for hver plass er låst til en ip og dns adresse som inneholder plass nret ditt osv, så hvis du skal koble inn switch må du ivertfall snakke med crew.

Lenke til kommentar
Dette er ikke lov, og vil trolig heller ikke fungere, for hver plass er låst til en ip og dns adresse som inneholder plass nret ditt osv, så hvis du skal koble inn switch må du ivertfall snakke med crew.

 

Ok, da dropper jeg det trolig.

 

Bare her diskusjon.no er buggy nå eller fler som opplever at masse grafikk er borte og siden er litt fuck'd ?

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Dette er ikke lov, og vil trolig heller ikke fungere, for hver plass er låst til en ip og dns adresse som inneholder plass nret ditt osv, så hvis du skal koble inn switch må du ivertfall snakke med crew.

 

Ok, da dropper jeg det trolig.

 

Bare her diskusjon.no er buggy nå eller fler som opplever at masse grafikk er borte og siden er litt fuck'd ?

 

Opplevde det tidligere i dag, ja. Har opplevd det andre ganger óg :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...