Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer fælt på hvor lang tid vi som tar tog får på å lesse av alt utstyret?..

 

Tok toget i fjor. Var null stress. Bare sørg for å være våken og klar 5 minutter før du går av. Man har da vel ikke mer enn maks 3 sekker/kofferter til sammen? Tid er det nok av. Og når jeg tok toget fra Bergen i fjor, hadde NSB "planlagt" litt for TG-folket, så toget fra Oslo S til Hamar var rett forsiden av det som kom fra Bergen, så alt gikk helt smooth :)

 

Så bestiller man Taxi fra togstasjonen på Hamar til Vikingskipet.

Lenke til kommentar

Da er det snart klart for hyllebygging. Det er noe jeg ser fram til for det får virkelig fram TG-feelingen.

 

Jeg har ikke levert frikortet enda, så det er blitt trukket 50% i januar og februar. Om jeg leverer frikortet før lønningsdagen i mars, får jeg vanlig lønn + det som tidligere er trukket da? Jeg håper virkelig det for de pengene kan komme til nytte. Husker ikke hvor mye jeg brukte på TG i fjor, men det var en hel del.

Lenke til kommentar
Skal ta buss fra Haugesund og tog fra Bergen til Hamar. Blir en lang tur. Godt vi har skaffet oss leilighet mindre enn 1 min gangavstand fra skipet. :D

 

Hvilket tog tar du? :p

Tar toget fra Bergen som drar klokken 22:58, er fremme i Oslo klokken 06:26. Tar så tog fra Oslo til Hamar klokken 06:37. Dette er da på Søndag 16 mars da vi reiser ned litt før treffet siden vi har leilighet. :) Flere her fra som skal ta det toget?

Lenke til kommentar
Alle har krav på 60x80cm, så det skal egentlig ikke være noe problem :)

Men utifra dette bildet, så ser det ut som disse boksene som jeg reiner med er switch'er er plassert rundt om kring på bordene. Da kan vell de være i veien for en hylle som tar tre plasser? Ser vertfall slik ut på bildet.

 

p3230041.jpg_950.jpg

Lenke til kommentar
Da er det snart klart for hyllebygging. Det er noe jeg ser fram til for det får virkelig fram TG-feelingen.

 

Jeg har ikke levert frikortet enda, så det er blitt trukket 50% i januar og februar. Om jeg leverer frikortet før lønningsdagen i mars, får jeg vanlig lønn + det som tidligere er trukket da? Jeg håper virkelig det for de pengene kan komme til nytte. Husker ikke hvor mye jeg brukte på TG i fjor, men det var en hel del.

 

De pengene får du ikke igjen før i oktober neste år.. dessverre:P Hvis du leverer frikort mange dager før de skal sende lønningene inn i systemet får du nok skattefri lønning da

Lenke til kommentar
Alle har krav på 60x80cm, så det skal egentlig ikke være noe problem :)

Men utifra dette bildet, så ser det ut som disse boksene som jeg reiner med er switch'er er plassert rundt om kring på bordene. Da kan vell de være i veien for en hylle som tar tre plasser? Ser vertfall slik ut på bildet.

 

p3230041.jpg_950.jpg

er nysgjerrig jeg også..

 

altfor lite aktivitet her folkens.. :(

Endret av XitereX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...