Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kjipt å bo i Bergen når det er TG. Blir så vanskelig med hylle. I alle fall når man kjører tog. Har forhåpentligvis bil til neste år :)

Jeg og kameratene skal ta toget vi også, så det blir nok ingen hylle her i gården heller. Men til neste år kjører vi nok bil, så da blir det saker :wee:

Lenke til kommentar
Skal selv reise fra bergen, men dropper innom gamlefar på veien for å se han noen dager så blir ikke så tung tur, bare lurer på hvordan jeg skal pakke :p

En bag med hardware, kabler, CD-er og annet som er kjekt å ha, og en bag med klær o.l. Pleier å funke bra. ;) (Den første blir som regel størst... :roll: )

 

Det funka i hvert fall fint for meg på The Experience. Men så skal det jo nevnes at jeg var så heldig å ha med bil, så da kunne jeg bare ha ting og tang liggende der, og hente det når jeg trengte det.

 

Var forresten en tur innom Hamar i dag. :p

Alltid kos å kjøre forbi vikingskipet. :wee:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Mistet litt lysten på tg jeg nå, men har noen spørsmål.

 

Når kan man velge plasser?

 

Har bestilt 5 billetter, men hvis jeg bestemmer meg for å ikke dra, kan jeg heve kjøpet på kun den ene? Har allerede betalt for alle..

 

Takk på forhånd

Er ikke satt en dato for når seatingen kan begynne. Men er vel nesten nødt til å bli snart.. innen et par uker vil jeg si.

 

Jeg hadde blitt veldig sjokkert om det ikke var mulighet for å levere tilbake det antallet billetter man ønsker. Så det skal nok funke.

Lenke til kommentar

Tror det kanskje blir en tur neste år isteden. Er bare 13 år, og kan bli litt kjedelig. Siden jeg tenker at det ikke er så mange der på min alder.

 

Og som jeg leser på forumet her, så ser jeg at dere eldre hater oss "små kids" på LAN.

 

Er 4 timer til Hamar fra meg. Så tar en tur neste år kanskje, blir ikke noe stress når fatter'n har minibuss :D

 

Da er jeg sikkert ikke så liten plagsom kid som dere kaller oss yngre.

 

Er 14 år når neste TG kommer, viss det er tidlig på året som dette ;)

 

Ups.. Det glemte jeg.. Jeg er jo fjortiss da :p

Men har aldri pleid og være en drittunge på LAN, har hørt det fra de eldre når jeg var på et LAN med nesten 200 personer.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...