Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øh ... er det Real Madrids Nuri Sahin vi snakker om her? I så fall er det jo et knakende godt lån. Håper det er ild under all røyken, da. Hvem vet, kanskje han kommer til å like seg så godt på Emirates at ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare det at ... med tanke på hvem som er sjef i Real, og hvem som er sjef et annet sted i nord-London - så blir jeg ikke overrasket om vi får nyheter om at han lånes ut til Spørsh ;)

Skrevet

Har aldri sagt at Wengers ord er lov, og har fulgt PL såpass lenge at jeg vet at Wenger pleier å dysse ned overgangsprat, skulle bare dele uttalelsen.

Uansett, Giroud, Podolski og muligens Sahin + Cazorla til Arsenal gjør meg til en nervøs Spurs-supporter.

Hvorfor det? Liverpool har da ikke forsterket noe særlig i sommer de. :green:

Sorry. Kunne ikke dy meg.. :ph34r:

West Ham har planer om å legge inn et bud på Carrol. *hutre*

Skrevet

Kan jo også ta med at Cazorla er en mye mer fleksibel spiller enn det de to andre er, og i løpet av denne tiden har tilbrakt plass på så og si alle midtbaneplasser, til og med på den defensive midtbanen.

Mata og Silva er nok bedre, jeg har ikke sett nok av Cazorla til å komme med noen endelig dom. Men han er en veldig god spiller som kommer til å forsterke oss enormt.

For å sette tinga i perspektiv så har ikke Scholes eller Modricstats i verdensklasse innenfor assist og mål delen heller, men vi vet alle at de er det.

Skrevet

Sahin kommer ikke:

SB ‏@Realmadridplace

Yesterday, Arsenal and Real Madrid spent the whole day negotiating for Şahin but no agreement was reached. [as]

SB ‏@Realmadridplace

After not reaching an agreement with Arsenal regarding Şahin, the player traveled with the rest to the USA. [as]

Skrevet

Aldri si aldri. Tror han ender opp på lån uansett i løpet av sommeren og mtp. at Wenger helst liker å gjøre gode deals så er dette noe for han. Sahin inn på lån med opsjon på kjøp hadde vært fabelaktig. Til og med uten opsjon på salg så ville det vært en meget god handel mtp. at vi da ikke er avhengige av at Wilshere skal komme tilbake fra skade og prestere med en gang og "redde" oss.

Skrevet (endret)

gulftoday.ae? Er du seriøs...?

Hva er galt med dem? De refererer bare ting som er sagt på en pressekonferanse, som alle andre medier. Er de mindre troverdige på noen måte bare fordi de ikke er dedikert fotball-site? Det er da vel alldeles likegyldig på hvilken side eller i hvilken avis slike ting står - de forholder seg alle til de samme

ryktene/opplysningene.

Men dette oppslaget er sannsynligvis det aller ferskeste når det gjelder Arsenal og transfer-rykter. Datert 29. Juli, altså maks 6 timer siden, Hong Kong-tid.

Endret av thomit
Skrevet

Men dette oppslaget er sannsynligvis det aller ferskeste når det gjelder Arsenal og transfer-rykter. Datert 29. Juli, altså maks 6 timer siden, Hong Kong-tid.

Nei, dette er hentet fra Wengers pressekonferanse etter fredagens kamp. Sjekk for øvrig ut Stefans innlegg på forrige side. Det er ikke vits i å høre på hva Wenger har å si om overgangsrykter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, dette er hentet fra Wengers pressekonferanse etter fredagens kamp. Sjekk for øvrig ut Stefans innlegg på forrige side. Det er ikke vits i å høre på hva Wenger har å si om overgangsrykter.

Selvfølgelig er ikke Wenger til troende akkurat i disse tider, enhver skjønner da såpass.

Jeg puttet linken som et svar på ditt, bare for å illustrere alle rykter og kontra-rykter som florerer hele tiden. Det er tross alt det eneste vi har å holde oss til, uansett hvor ting hentes og klippes fra. For egen del er jeg egentlig temmelig uinteressert, inntil eventuelle dealer og kontrakter er i orden. ;)

Om et par timer kommer det sikkert fler - kanskje en bekreftelse på at Cazorla er i boks, kanskje at forhandlingene er avbrutt ... hvem vet.

For de som virkelig vil, kan det være en god ide å følge med her. Fortløpende tikker det inn nesten alt som skrives (på engelsk) noe sted i verden om Arsenal og overgangsrykter.

Endret av thomit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...