Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det Barca...

 

Edit: slått av TomWhittaker.

 

Det som er bra med denne trekningen kontra hvis vi hadde fått Schalke er at det er store sjanser for å ryke, og da kan vi fokusere på ligaen/cupen i stedet for å komme til kvarten/semien og tape mot Real Madrid/engelsk motstand, få massevis av skader og bli demoralisert.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Det kommer til å bli maks flaut å ble totaleid av Barcelona nok en gang. Jeg vil påstå at de er enda bedre nå enn de var i fjor. Ser for meg 0-3 på Emirates og 5-0 på Camp Nou. Book it.

 

EDIT: C og ikke K :p

Det samme hadde du sagt om vi hadde trukket Mjøndalen.

 

Nei, men jeg hadde sagt det samme om vi hadde møtt Real Madrid. Det vil si, vi hadde nok ikke tapt så mye, men 1-4 sammenlagt tror jeg er et sannsynlig resultat mot et RM med Mourinho bak spakene.

 

Hadde vi møtt Schalke hadde jeg vært sikker på at vi gikk videre. Kampene mot Bayern hadde vært veldig jevne. Ville sagt 50-50 for å gå videre.

 

Du kan ikke nekte for at Barcelona er flere sjumilssteg bedre enn Arsenal. Har du sett Barca i år? Vinner med kjempesifre nesten hver kamp og er ekstremt pasningssikre. Har Arsenal vært det i år? Nei. Arsenal er Barcelona light. Hovedforskjellen er at Arsenal sine spillere ikke er i nærheten av nivået til Barca sine.

 

Jeg tror ikke noe på at du eller noen ikke ser dette.

 

Når dette er sagt er det kanskje like greit. Da kan vi konsentrere oss om å vinne PL og/eller FA cupen. Jeg er fornøyd med denne sesongen om vi tar et ligacupen og om vi er innenfor topp 3 ved sesongslutt. Da har vi i alle fall vunnet noe, selv om folk da fortsatt kommer til å bruke argumentet om at vi ikke har vunnet på noe 6 år siden ligacupen ikke teller.

 

For et lag som ikke har vunnet noe på 6 år så tror jeg faktisk ligacupen betyr noe. Det smaker alltid å ha vunnet og man får lyst til å vinne mer.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er utrolig moro at vi har trukket Barca. Skal vi vinne CL måtte vi nok ha slått de før eller siden uansett. Dessuten er det ikke flaut og bli totaleid av Barcelona. De er verdens beste fotball-lag. Alle vet hva de er i stand til, særlig etter at de knuste Real i det som beskrives som en av tidenes beste fotballprestasjoner. For meg blir dette en kamp hvor vi egentlig ikke har noe å tape, siden ingen, selv ikke URMAKER, forventer at vi skal vinne.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er utrolig moro at vi har trukket Barca. Skal vi vinne CL måtte vi nok ha slått de før eller siden uansett. Dessuten er det ikke flaut og bli totaleid av Barcelona. De er verdens beste fotball-lag. Alle vet hva de er i stand til, særlig etter at de knuste Real i det som beskrives som en av tidenes beste fotballprestasjoner. For meg blir dette en kamp hvor vi egentlig ikke har noe å tape, siden ingen, selv ikke URMAKER, forventer at vi skal vinne.

 

Det er alltid flaut å tape med mer enn 2 måls forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Goal.com Christmas Shopping: Who Should Arsenal Buy?

Don't hold your breath, Gunners fans

 

 

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010/12/14/2260437/goalcom-christmas-shopping-who-should-arsenal-buy

 

 

IN (4): Hugo Lloris (Lyon), Brede Hangeland (Fulham), Roger Johnson (Birmingham), Javier Mascherano (Barcelona)

 

OUT (2): Laurent Koscielny, Denilson

 

 

Desired line-up

 

 

Lloris

 

Sagna Johnson Hangeland Clichy

 

Mascherano

 

Fabregas Nasri

 

Rosicky Van Persie

 

Chamakh

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...