Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å tilgi tap som igår. Likevel tror fortsatt på ligagull. Absolutt innenfor god rekkevidde. På den andre siden virker det som gutta, langt ifra har gitt opp, selv om det kan se slik ut. Wilshere skrev følgende på Twitter istad:

 

On the game, i think we was unlucky, we dominated the game and two mistakes and we were punished! But we will come back stronger saturday!

 

Gøy å høre sånt! Likevel kommer det fra Wilshere, som for meg er den som ser mest sulten ut av alle!

Lenke til kommentar

53Szczesny53 Wojciech Szczesny

Btw I worked with Lee Smelt (youth team gk coach) today and he's managed to improve my kicking by 15 yards in 5 minutes. Top man!

 

^^

 

Dette jeg har håpet på. Eneste jeg syntes Szczesny har vært litt svak på er nettopp utsparkene og det å ha ballen i beina. Tenker meg han har innsett dette selv og jobber for å bli bedre på nettopp dette :)

Lenke til kommentar

53Szczesny53 Wojciech Szczesny

How can you not get frustrated with decitions like that going ALWAYS Man Utds way?! Its a clear pen and sending off!

Hadde vært artig å hatt en statistikk på "feildømminger" som går i favør lag. Ganske sikker på at topplagene, og da spesielt Man Utd har flere dommeravgjørelser sin vei enn for eksempel bunnlagene i PL.

Endret av -Lasse
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...