Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilgi meg, jeg mente selvfølgelig det motsatt. 40 i feber make brain bad.

Swineflu? :p

Kan vel hende! Håper ikke det, men har amerikansk Aspirin. Det er noe annet enn dopet vi har i Norge.

 

Forøvrig godt poeng at dette egentlig bare ville ført til Gult, men nå blir to kamper karantene. Det er usaklig.

Lenke til kommentar
Når har Giggs filmet? Eduardo er da verre enn en mann som aldri har filmet som jeg kan huske. Mavado prøvde jo å poste en video der han fikk en hamstring skade som filming. Jeg synes iallefall det blir feil å putte han i en parantes som en filmer når han aldri filmer.

 

Jævlig bekvemt å få en hamstring skade akkurat i det man passerer keeper spør du meg, men du skal vite en ting. Ryan Giggs er en spiller jeg alltid har likt og alltid kommer til å like, men det du sier om Eduardo er også utrolig rart. At han er verre enn Giggs, når jeg aldri før har sett Eduardo filme.

 

Bekvemt? Vel, han var ute med den skaden i en god stund og hvis du faktisk ser på ansiktet hans i det han går ned så ser du at det ikke er behagelig. Jeg har ingenting imot Eduardo og tror ikke dette vil skje igjen, men liker svært lite at Giggs skal bli dratt frem når det er diskusjon rundt filming da han aldri har filmet.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg nevnte Giggs, ikke la det en diskusjon om det. Poenget mitt er ikke om han har filmet eller ei, forstå det er du snill. Jeg prøver å si at uansett hvem som filmer, har de aldri blitt straffet for det!

 

Hvorfor gidder mange av dere å vri hele saken til personlig og begynne å snakke hvem som er verst el noe sånt. Giggs er en real fyr som jeg liker veldig godt.

Lenke til kommentar
Når har Giggs filmet? Eduardo er da verre enn en mann som aldri har filmet som jeg kan huske. Mavado prøvde jo å poste en video der han fikk en hamstring skade som filming. Jeg synes iallefall det blir feil å putte han i en parantes som en filmer når han aldri filmer.

 

Jævlig bekvemt å få en hamstring skade akkurat i det man passerer keeper spør du meg, men du skal vite en ting. Ryan Giggs er en spiller jeg alltid har likt og alltid kommer til å like, men det du sier om Eduardo er også utrolig rart. At han er verre enn Giggs, når jeg aldri før har sett Eduardo filme.

 

Bekvemt? Vel, han var ute med den skaden i en god stund og hvis du faktisk ser på ansiktet hans i det han går ned så ser du at det ikke er behagelig. Jeg har ingenting imot Eduardo og tror ikke dette vil skje igjen, men liker svært lite at Giggs skal bli dratt frem når det er diskusjon rundt filming da han aldri har filmet.

 

Litt rar den siste der, hvordan kan du vite at han aldri har filmet? Men uansett, greit det var kanskje ikke bekvemt at han fikk en skade der, men uansett så klager ikke Giggs på avgjørelsen til dommeren eller hva? Eduardo prøvde verken å overbevise dommeren eller noe annet der, men fortsatt blir han stemplet som om han er verdens mest usympatiske spiller, noe han absolutt ikke er!

 

Forresten så burde dere lese denne fra Andy Gray.

Lenke til kommentar

Det kan faktisk se ut som han stubber tærne når jeg ser videoen i slow-motion, men når han ikke protesterte der og da så må han finne seg i at det blir stemplet som filming. Han blir slakt som nevnt av Giallarossi fordi han er kjent som en sympatisk og fair spiler. Jeg synes selvsagt det er feil at Eduardo skal siktes for dette. Jeg vet at forresten at Giggs aldri har filmet, fordi det rett og slett ikke er noen video som kan vise til det. Dette vil uansett bli glemt fort, alle har spillere som filmer i løpet av året.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat :p Men om vi spiller en helt forferdelig kamp imorgen pga Fabregas er vekke blir jeg nesten litt skuffa, selv om jeg har forventa det helt siden Everton kampen. Imorgen vil det vise seg om vi er altfor avhengige av han eller ei. Kansje litt det samme som med dere og Ronaldo. ;)

 

Edit: Vi ligger veldig likt på skader, eneste er at jeg tror vi kansje er litt mer avhengige av Fabregas en dere er av VDS og Rio. Vi får se. Blir dog spennende og se Vermaelen mot en skikkelig klasse spiss.

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar
Så jævla lenge det er til kampstart!!

 

Vel. Elsker man PL så går det helt fint.

 

Her er planen:

 

13.45 - Chelsea - Burnley

 

16.00 - Bolton - Liverpool

 

18.00 - Pre-match 15 min av Utd - Arsenal, hente drikke og snacks og alt det. Så er det plutselig ON.

 

Problemet er egentlig 12.30 - 13.45 nå. Men det får gå. Se på gamle videoer av Utd - Arsenal kamper. For meg er det Highbury 2-4 kampen, for deg er det vel "Wiltoooooooooooord" @ OT; 01/02.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...