Dagner Skrevet søndag kl 16:12 Skrevet søndag kl 16:12 MartinF skrev (3 minutter siden): Det er faktisk helt sykt hvor uheldig vi er.. 5 min inn i tredje serierunde og Havertz, Ødegaard, Saka og Saliba er skadet. Det er helt tullete! + White
oOF Skrevet søndag kl 18:19 Skrevet søndag kl 18:19 Jeg er ikke helt overbevist om Gyökeres må jeg si.
Liquidkey Skrevet søndag kl 18:44 Skrevet søndag kl 18:44 (endret) 26 minutes ago, oOF said: Jeg er ikke helt overbevist om Gyökeres må jeg si. Nei det hadde vært rart om du var ettersom han er plassert som midtspiss, men aldri blir servert. Mye må skje i angrepet om han skal gi mening der. Eze, Ødegaard og Saka sammen bør være en del av løsningen. Det hjelper nok også å spille noen kamper der vi dominerer i langt større grad enn det vi så i dag. Edit: Men jeg er enig i at han så svak ut i dag med ballen i beina. Vi får bare vente og se hvordan han tilpasser seg, og hvordan laget gjør det samme. Endret søndag kl 18:47 av Liquidkey 1
barezell Skrevet søndag kl 18:59 Skrevet søndag kl 18:59 Han er vel neppe helt match fit heller. Han har mye gode bevegelser må bare få gitt han ballen.
Dagner Skrevet søndag kl 19:06 Skrevet søndag kl 19:06 Tenker det er litt tidlig å konkludere med etter 3 kamper hvor vi har manglet viktige spillere.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå