Jump to content
Corporal Jenkinson

Highbury - Proud to be a Gooner!

Recommended Posts

Sett reprisen igjen, hva slags situasjon er dette for noe?!? det skjedde kun vanlig duell?!?

kjøpt og betalt!!!

barezell skrev (Akkurat nå):

Han rygger jo inn i Son. Aldri sjans å ta ball der. Null kontroll. Klønete av cedric. 

Hva forventer du da? At cedric har øyer i nakken? Naturlig at den situasjonen oppstår og selvfølgelig faller son 

• Like 1

barezell skrev (1 minutt siden):

Jeg forventer at han ikke suger.

Godt svar. God diskusjon. Takk for i kveld. 

Snakkes da. Dette må avi avgjøre borte mot Newcastle og mot Everton som kjemper mot nedrykk. Dette går aldri.

Dagner skrev (4 minutter siden):

Godt svar. God diskusjon. Takk for i kveld. 

Hvorfor er det naturlig at han rygger inn i son der? Det ser jo ikke litt naturlig ut en gang😂 Feilvendt i forhold til hvor ballen er? Enten prøver han hindre Son i å heade eller så er der bare ekstremt  klønete.

Ca like klønete som holding 😭😭😭 oufff. Dette blir grusomt tungt.

Edited by barezell

barezell skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er det naturlig at han rygger inn i son der? Det ser jo ikke litt naturlig ut en gang😂 Feilvendt i forhold til hvor ballen er? Enten prøver han hindre Son i å heade eller så er der bare ekstremt  klønete.

Ca like klønete som holding 😭😭😭 oufff. Dette blir grusomt tungt.

Jeg gir meg nå, dette laget har ikke noe i cl å gjør uansett. Håper vi taper resten og tottenham tar 4.

Dagner skrev (6 minutter siden):

Jeg gir meg nå, dette laget har ikke noe i cl å gjør uansett. Håper vi taper resten og tottenham tar 4.

Hvis vi klarer CL kan det hende laget vi har før neste sesong har noe der å gjøre.

Ikke at vi vinner, men gøy å delta 😇

Edited by barezell

barezell skrev (2 minutter siden):

Hvis vi klarer CL kan det hende laget vi har før neste sesong har noe der å gjøre.

Ikke at vi vinner, men gøy å delta 😇

Enig! 

Å kvalifisere oss til CL hadde vært en drøm for fremtidige overganger, selvtillit og økonomien. Har aldri skjønt argumentet «vi har ikke noe å gjøre der uansett». 

Edited by Liquidkey
  • Like 2

Holding idiotisk på andre gule. Ellers ødelegger dommeren kampen. Tidenes billigste straffe, før 2-0 får de frispark som leder til corner der det er saka som tar ballen. Finnes ikke var idag? Flaut.

• Innsiktsfullt 2