Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

barezell skrev (4 minutter siden):

Du kan skrive med caps så mye du vil, det blir ikke sant av den grunn. Med en gang Wikestad så reprisen sier han at VAR har gitt rødt tilsvarende flere ganger. 

Alle i studio er jo enig i rødt. Det er jo knotter i knehøyde. Selv om nketia bare ser på ball så er det ikke mindre farlig. 

 

Okei. Hvis vi skal se på alle episodene som hvor der det skulle ha blitt gitt røde kort, men gult kort. Så vedder jeg på at denne situasjonen er minst brutal. _Nei, dette gidder jeg ikke. Det blir bare for tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fox skrev (11 minutter siden):

Okei. Hvis vi skal se på alle episodene som hvor der det skulle ha blitt gitt røde kort, men gult kort. Så vedder jeg på at denne situasjonen er minst brutal. _Nei, dette gidder jeg ikke. Det blir bare for tull.

Sier jo ikke at den er brutal.  Men hva med knotter i knehøyde = rødt er det du ikke forstår? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi du ikke nevner den situasjonen i de to første innleggene dine. Da er det ikke lett å forstå det?

De så vel på Vardy situasjonen som et fall og dermed ute av hans kontroll. Etter å ha sett reprisen så kan det se ut som vardy slenger ut beinet. 

Han var veldig raskt oppe og så hvordan det gikk med mustafi når det skjedde. Kanskje det reddet han. 

Lenke til kommentar

Absolutt. Det har vært helt krise. Spesielt for oss og watford om jeg husker rett. 

Og det er helt innafor å klagene de gangene det går ut over oss, men i dette tilfellet gjorde jo VAR jobben sin. De rettet et ukorrekt gult til et korrekt rødt. 

Uavhengig om de har vært lite konsekvente så må jo ønsket sluttresultat være at de skal rette dommerfeil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis vi skal se nøye etter, så er det lett å se at Vardy gjorde det med vilje. Og Nketiah hadde ikke intensjon å skade motspilleren, han så hele tiden etter ballen. Dommeren så det selv og ga derfor gult kort. I sakte film ser jo allting verre ut enn det egentlig var. Eller det motsatte med f.eks. filming eller ei.

Det er meg en gåte hvorfor VAR ikke gikk inn med Vardy-episoden, for de vil lett oppdage dette i sakte film at Vardy gjorde det med vilje

EDIT: Også dommerstaben bør kjenne til Vardys historikk, det er en klassisk handling fra hans side. Spille stygt, så deretter late som det er uhell.

Endret av fox
Lenke til kommentar
Benbjo skrev (2 timer siden):

Kan jeg ikke tenke meg. Tjuvtriks som dette skjer ofte, flere ganger per kamp. For dommeren er det umulig å se om det er bevisst eller ikke. 

Så nå spiller det en rolle om det var bevisst eller ikke? Han klinker knottene rett i trynet på Mustafi. Du var jo helt enig i rødt for uhellet til Nketiah når han sklir på glatt bane. Sjokk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
24 minutes ago, MartinF said:

Så nå spiller det en rolle om det var bevisst eller ikke? Han klinker knottene rett i trynet på Mustafi. Du var jo helt enig i rødt for uhellet til Nketiah når han sklir på glatt bane. Sjokk!

Nketiah var en bevisst takling. Situasjonen med Vardy er en duell der begge faller 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...