Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden Benbjo mest sannsynlig har tatt overdose av lykkerus så poster jeg mine spilleratings:

Leno (5): Synes Leno var ok foruten en megatabbe som kunne ha vært kostbar. Klart førstevalg.

Bellerín (7): I dag går Bellerín forran i krigen og viser noe jeg har savnet fra han over lengre tid. Slet til tider med Son, som forventet, men tar seg opp kraftig i andre omgang og har den pene ballen igjennom til Ramsey (? før det ene målet.

Sokratis (6): Meget bra i dag. Harry Kane var anonym i store, store deler av kampen. Nydelig!

Holding (3): Katastrofal og idiotisk takling som fører til straffe (soleklar straffe til dere som prøver å si Son filmer). Ellers trygg med ball, men er nok det svakeste leddet i forsvar.

Mustafi(4): Ute og kjører til tider, men gjør en god jobb med Sokratis i å temme Kane. Helt vanlig Mustafi kamp, mye bra og mye skralt.

Kolasinac (6): Bra kamp av Sead i dag. Som Hector er han og dytter og spiller fysisk med de skitne Spurs spillerne. Savner litt mer framover! 

Xhaka (5): Helt ok. Gjør en god jobb hjemover og er stort sett trygg på ballen.

Torreira (10): GUD.

Iwobi (5): Synes ikke han var så dårlig i første omgang egentlig, klart best av alle fremover IMO. 

Mkhi (4): Gjorde seg ikke bort han heller, men sliter litt med det fysiske spillet til Tottenham. Greit at han blir byttet ut.

Auba (7): 2 mål! For et jævla nydelig mål på 2-2. Lite å jobbe med, men gjør det han kan mot et strålende Tottenham midtforsvar (minus en klovn i Vertonghen).

Ramsey (8): Banens nest beste spiller og har en stor del av æren for at vi vinner. For en omgang av Ramsey. Viser punken Alli hvem som er sjef.

Laca (6):  Scorer det avgjørende målet. Bra flyt for tiden! 

Guendouzi (3): Utrolig dårlig, men har en intensitet ingen andre på laget har. Nydelig video som Martin postet! 

Emery (8): Bommer på laguttaket IMO, men det spiller ingen rolle når han tar tydelige grep i pausen. Wenger hadde aldri i verden byttet ut to spillere i pausen. Grepet om å bytte inn Ramsey og Laca vinner Arsenal kampen. Deilig!

Faen så digg så slå dette drittlaget. Hater Tottenham noe jævlig. Trengte denne! 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Fatter fortsatt ikke hva Wenger holdt på med når byttene alltid kom sent, Emery bytter spillere ved behov, og veldig ofte funker det. 

Iwobi og/eller Welbeck inn etter 70-80 elendige minutter var jo en klassiker under Wenger. 

Endret av DårligNavn
Skrevet

synes ikke holding var så ille jeg heller. Imo var mustafi dårligere. 

Kan jo egentlig ikke klage på Auba etter 2 mål og assist, men i første omgang bodde han i offside og var ikke så veldig imponerende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...