Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har da virkelig ikke noe med Cech sine ferdigheter. Cech er en veldig solid keeper han. Har sett lite av Cech siden fjorårssesongen, så om han holder samme nivå er usikkert. 

 

Det handler om at det er dårlig ressursforvaltning. Ospina og Szczesny er mer enn gode nok, og hvilket signal er det man sender om man kjøper en ny keeper sesongen etter man kjøpte det forrige førstevalget, som har levert bunnsolid spill og vært delaktig i en god vårsesong? Ikke er det noe langsiktig å kjøpe en 34 år gammel keeper heller. Ja, Van der Sar storspilte i Utd i mange år og Buffon gjør det enda. Det betyr ikke at alle keepere gjør dét. Så ja, derfor mener jeg det er en kjip overgang. Fokuser heller på å styrke posisjoner vi faktisk trenger både bredde og bedre spillere(spiss og DM først og fremst). 

Endret av Corporal Jenkinson
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har da virkelig ikke noe med Cech sine ferdigheter. Cech er en veldig solid keeper han. Har sett lite av Cech siden fjorårssesongen, så om han holder samme nivå er usikkert. 

 

Det handler om at det er dårlig ressursforvaltning. Ospina og Szczesny er mer enn gode nok, og hvilket signal er det man sender om man kjøper en ny keeper sesongen etter man kjøpte det forrige førstevalget, som har levert bunnsolid spill og vært delaktig i en god vårsesong? Ikke er det noe langsiktig å kjøpe en 34 år gammel keeper heller. Ja, Van der Sar storspilte i Utd i mange år og Buffon gjør det enda. Det betyr ikke at alle keepere gjør dét. Så ja, derfor mener jeg det er en kjip overgang. Fokuser heller på å styrke posisjoner vi faktisk trenger både bredde og bedre spillere(spiss og DM først og fremst). 

 

Ikke hiss deg opp enda, dette er forhåpentligvis bare første signering. Etterhvert kommer det kanskje spiss, dm og kanskje midtstopper.

 

For alt vi vet kan Gabriel bli solgt i sommer som åpner for en ny midtstopper. Fyren kan bokstavelig talt ikke et ord engelsk noe som kan komplisere kommunikasjonen ute på banen. Virker ikke som han passer helt inn i gruppen heller forsåvidt.

Lenke til kommentar

Arsenal-fans blir aldri fornøyd!

 

 

Jeg, for en gangs skyld, er rimelig happy for denne overgangen! (om den går i havn selfølgelig) :D

Vi vil jo se store signeringer denne sommeren og Cech er absolutt en stor signering. Unødvendig eller ei. Tar Cech any day fremfor polakken og Ospina.

Lenke til kommentar

Arsenal-fans blir aldri fornøyd!

 

 

Jeg, for en gangs skyld, er rimelig happy for denne overgangen! (om den går i havn selfølgelig) :D

Vi vil jo se store signeringer denne sommeren og Cech er absolutt en stor signering. Unødvendig eller ei. Tar Cech any day fremfor polakken og Ospina.

 

Da er vi to.

Lenke til kommentar

Veldig merkelig. Blir jo klubbens neste beste spiller, bak Sanchez. Klassekeeper.

Jepp. Hadde vært i ekstase om jeg var i deres sko. Eneste å utsette er alderen og noen skader nå og da. Sanchez og Øzil når han er i form er de spillerne de har som er i verdensklasse. Nå har de Cech i tillegg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...