Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www1.skysports.com/football/competitions/bundesliga/table

 

Dortmund tapte mot Frankfurt idag og ligger nå på sisteplass i Bundesliga. Ikke utenkelig at Anderlecht skal klare å få 3 poeng mot de med tanke på hvordan de spilte på Emirates. Da har vi plutselig en mulighet til å ende på toppen av gruppen. Da må vi slå Galatasaray, noe som vi kommer til å gjøre for de ser aldri ut til å lære av feilene sine.

 

 

Så jævla kleint. Jeg er sikker på at Wenger kommer til å gå innpå diskusjon.no, se nicket ditt og trekke seg umiddelbart fra stillingen sin.

 

 

Lurer på hva han hadde gjort hadde han sett alt du la frem her inne, dag inn og dag ut....

 

 

Jeg hadde sikkert fått en klapp på skulderen og en medalje, ettersom jeg er en av få med vett nok til å se hva han gjør for klubben.

Lenke til kommentar

Bææ

 

 

 

[...]

 

Liker nicket ditt. Wenger er PLs mest oppskrytte manager.

 

Hvordan er Wenger oppskrytt?

 

Siden han er et geni, aldri bruker spillere feil, alltid gjør de rette spillerkjøpene, laget hans alltid spiller bra, osv osv osv. Ting som blir sagt her inne, som jeg ikke er enig i. Noen, #Wengerout ++ er jeg mer enig i.

 

Han har gjort en god jobb i klubben, men han bør nok gå nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bææ

 

 

 

[...]

 

Liker nicket ditt. Wenger er PLs mest oppskrytte manager.

 

Hvordan er Wenger oppskrytt?

 

Siden han er et geni, aldri bruker spillere feil, alltid gjør de rette spillerkjøpene, laget hans alltid spiller bra, osv osv osv. Ting som blir sagt her inne, som jeg ikke er enig i. Noen, #Wengerout ++ er jeg mer enig i.

 

Han har gjort en god jobb i klubben, men han bør nok gå nå.

 

Lol for et latterlig svar. Du følger ikke med her inne i så fall om du tror det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bææ

 

 

 

[...]

 

Liker nicket ditt. Wenger er PLs mest oppskrytte manager.

 

Hvordan er Wenger oppskrytt?

 

Siden han er et geni, aldri bruker spillere feil, alltid gjør de rette spillerkjøpene, laget hans alltid spiller bra, osv osv osv. Ting som blir sagt her inne, som jeg ikke er enig i. Noen, #Wengerout ++ er jeg mer enig i.

 

Han har gjort en god jobb i klubben, men han bør nok gå nå.

 

Lol for et latterlig svar. Du følger ikke med her inne i så fall om du tror det.

 

Takk for hyggelig og konstruktivt svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror Campbell blir lånt ut.

 

Tror vi henter èn defensiv midtbanespiller. Wenger har ikke gitt uttrykk for at han blir å hente en midtstopper den siste tiden i intervjuer osv. Når Debuchy kommer tilbake blir nok Chambers og Monreal backuper på midtstopperplassen.

 

Wenger har allerede sagt at vi blir å prøve å hente minst èn ny spiller. Men blir ikke overrasket om Wenger sier det vanlige på slutten av januar.. "Ingen var tilgjengelig" - Så derfor låner vi Kim Kallstrøm på nytt, eller noe i den duren.

 

Khedira ser mest sannsynlig ut i mine øyne, spesielt siden kontrakten hans går ut i sommer og RM vil selge han mens de enda kan tjene noe på han. Wenger bekreftet vel sånn halveis i sommer at det var snakk mellom Khedira og klubben, men at det aldri ble noe av pga. lønnskravene til Khedira. Hvis han virkelig vil vekk tror jeg han jekker ned lønnskravet sitt.

 

Så har man Schneiderlin fra Southampton som kan være en mulig signering. Allerede i PL og Wenger kjenner godt til han. Southampton nektet jo å selge han i sommer til Tottenham, og da ble han jo forbanna og la ut en Twitter-melding om det. Spørs om han har LYST å gå nå som Soton gjør det så bra. Tipper det er mange klubber som kjemper om akkurat dèt beinet. Var Sotons beste spiller mot City idag!

Endret av Adrax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Polakken/Ospina/martinez

Debuchy/jenkinson/bellerin - BFG/Chambers - Kos/Hayden - Gibbs/Monreal

Arteta/Flamini/Coquelin- Ramsey/Wilshere/Zelalem/Rosicky/diaby

Walcott/Ox/Akpom - Özil/gnabry - Alexis/Cazorla/Podolski/Ryo

Giroud/Welbz/Sanogo/Campbell

Keepere (kontrakt): Polakken (2018) og Ospina (2019 Vil jeg tro at vi satser videre på (grønn). Martinez er jeg usikker på (oransje), dog har han nylig blitt oppgradert og signert langtidskontrakt. Hvis vi velger å stole på media er vi ute etter en keeper med erfaring typ Cech og Casillas. Jeg tror imidlertid at vi ikke kommer til å forsterke keeperplass på en stund.

Forsvaret: Bellerin (langtidskontrakt) og Jenkinson (2018) blir jeg ikke klok på. Uansett, tror jeg at scenariot blir slik at enten så henter vi hjem Jenkinson og Bellerin blir utlånt (lilla), eller så blir Jenkinson solgt og Bellerin vil ta plassen. Ser ikke for meg at vi skal ha tre stykker der når vi også har Chambers i laget. Jeg tror også at Hayden (langtidskontrakt) blir lånt ut, slik at vi får inn typ hummels (yeah right), Vlaar eller han der championship spilleren. BFG (2017), Kos (2017), Gibbs (2018), og Monreal (2017) er safe.

Midtbane: Vår El Capitan Arteta (2015) har bare et år igjen av kontrakten. Jeg synes han er OK som depth spiller og håper vi fornyer kontrakten. En defansiv midtbanespiller vil komme inn dørene på Emirates. Hvem det blir er vi alle usikre på dog, ironisk nok ønsker jeg uansett noen andre enn de vi har i dag, fordi angående åpne dører beviser Arteta og Flamini (2015) at alt for ofte blir bakrommet alt for åpent-kan være avhengig av taktikk fra AW sin side. Jeg krysser fingrene for Schneiderlin, Carvalho eller Bender. Coquelin (2015) og Flamini trur jeg blir ditchet (Rød) nå som vi ser etter en ny defansiv midtbanespiller, kontrakten er straks forbi og at vi har Chambers.
Over til våre offansive midtbanespillere vil Ramsey (2018) være vår main man (håper han får båndet). Wilshere (2018) kommer til å være på sidelinjen i rullestol, og muligens får vi se Zelalem (2018 - 17 år) i 15/16, men da må han begynne å spise eller mye mulig at han blir lånt ut. Når det gjelder Rosicky (2016) er jeg veldig usikker på - han bestemmer litt hva som skjer med Zelalem også tenker jeg. Han er gammel, men er fortsatt en av de som løper mest på banen. Muligens er vi vitne til at han forlater oss i neste sommervindu. Diaby (2015) kommer til å tygge mariekjeks i hele 2015, og må bli ditchet i sommervinduet.

Angrepspillere: Walcott (2016), Özil (2018), Alexis (2018) er mega safe. andre depth spillere som Ox (2018), Gnabry (2018), og kanskje Cazorla (2016) er safe. Det jeg kan tenke meg er at vi kvitter oss med enten Cazorla eller podolski (2016) i nærmere framtid. Begrunnelsen for det er at Podolski spiller kjempe lite, og når Walcott og Özil er tilbake ser jeg ikke plass til Cazorla heller (han er anyways alt for lik Alexis, men kjempesvak bakover, i tillegg til at han begynner å kurve nedover) Ryo er gullgruven vår - tok han inn for å selge drakter. Jeg tror at vi kommer til å se Akpom (langtidskontrakt) få spille i 2015. Med alle disse spillerne ser jeg ikke noen grunn til å forsterke før noen drar (spørs hvem selvsagt). Dette skal være området på banen vi har mest dekning, men ironisk nok rullerer veldig sjeldent - skadeplaget noen?

Målkåtespisser:
Giroud (2016), Welbz (2019), Sanogo (2017) er alle safe i Wenger's øyne vil jeg tro, men ikke noe jeg ville ropt hurra for. Vet ikke helt hva jeg skal si. Campbell (2016) er en alle ønsker å se mere av etter VM var over, men det tror jeg ikke vi får sjansen til - i allefall ikke i en Arsenal trøye. Wenger sa han ikke var til salgs, fordi Campbell var i klubben sine fremtidsplaner. Nå er vel ikke planer Wenger sin sterkeste side.. Håper vi selger Giroud og kjøper typ klasse, fordi blandt spissene er det området vi definitivt mangler klasse. Min våte drøm er Cavani - dog er han sikkert for dyr. Vi melder uansett interesse for Reus (yeah right). Ser uansett ikke helt for meg et kjøp nå som vi panikk kjøpte Welbz.


Vær oppmerksom på: Spillerne sin posisjon vil rullere etter skader og formasjon.

Anno 2015:
- Ser mer av Akpom, Zelalem, Gnabry
- Hvilke defansive spillere kommer inn i midtbanen, og i forsvaret?
- Hvem blir å dra først av Campbell, Podolski og Rosicky?
- CL spill eller ei. Vaskoppmøte i klubben:
* Blir Wenger å fortsette?
- Blir skadeplagene bedre med nytt apperat?

:love: Arsenal FC


Siste heder og ære til Wenger:


:new_woot:





Takk til meg.

Endret av #Wengerout
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor tror dere Podolski drar i januar? Han og Wenger har et godt forhold og sistnevnte sier Podolski har en strålende holdning selv om han ikke får spille. Dessuten var det ingen klubber som hadde meldt interesse for han sist Wenger ble spurt om han. Husk at Poldi begynner å bli gammel i tillegg til at han hever en feit lønnssjekk hos Arsenal. Antageligvis ingen klubber som vil betale han så mye som vi gjør.

 

Campbell er MYE mer sannsynlig blir å gå i transfervinduet i januar.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...