Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Husker dere da Adebayor klippet seg og plutselig ikke klarte å score lenger? 100 % sikker på at det skjer noe lignende med Bac nå.

Edit: Når jeg tenker meg om, så har jeg alltid trodd at håret hans var fake. Er vi sikre på at bildet er legit?

Endret av Le Professeur
Skrevet

Alexander Schau og han andre kisen som er med han på TV nevnte at håret var fake en eller annen gang. Om dette stemmer vet jeg ikke.

Men jeg trodde det var fake selv.

Skrevet

Ligna litt på han mørke som var med i idol/norske talenter/x-factor her for en liten stund siden.

En sånn gladneger som danset og sang som mikkel jakkeson.

Skrevet

Ligna litt på han mørke som var med i idol/norske talenter/x-factor her for en liten stund siden.

En sånn gladneger som danset og sang som mikkel jakkeson.

Omar Bhatti?

Skrevet

Sagna var ganske fett! Men over til noe amnet. Polakken vår i mål har ikke fått så mye skryt i det siste. Føler han har gjort en god jobb i buret. Forsvaret virker tryggere enn på lenge, og selv om keeperen vår ikke har gjort noen eksteme redninger, er han trygg og god å ha. Velfortjent creds til szczesny!

Skrevet

Sagna var ganske fett! Men over til noe amnet. Polakken vår i mål har ikke fått så mye skryt i det siste. Føler han har gjort en god jobb i buret. Forsvaret virker tryggere enn på lenge, og selv om keeperen vår ikke har gjort noen eksteme redninger, er han trygg og god å ha. Velfortjent creds til szczesny!

Enig angående Szczesny.

Syntes han generelt sett har vært strålende siden han kom tilbake.

Skrevet (endret)

@AnonymousFC0:

Theo Walcott has held talks with CFC but will sign a new bumper 4-year deal at Arsenal by the end of January. #AnonymousFC

Aner ikke hvem han er, men det er tydeligvis en jeg fulgte fra før av som har byttet navn. Han har 6402 followers. Mystisk.

Edit: Det er tydeligvis KIP. Han har hatt rett før, men dette bør likevel tas med en stor klype salt.

Endret av Le Professeur
Skrevet

@AnonymousFC0:

Aner ikke hvem han er, men det er tydeligvis en jeg fulgte fra før av som har byttet navn. Han har 6402 followers. Mystisk.

Edit: Det er tydeligvis KIP. Han har hatt rett før, men dette bør likevel tas med en stor klype salt.

Stor klype salt ja. Tror dessverre Theo er så godt som borte, men signerer han ny kontrakt samtidig som vi får inn et par av de spillerene vi snakket om tidligere i tråden så begynner vi i å nærme oss noe stort.

Skrevet

Wenger har allerede gått tilbake til å si at vi bare er ute etter "exceptional quality players", pluss at vi ikke får Henry tilbake på lån, så det å håpe på nye spillere i januar blir nesten bare dumt, atter engang. Ikke at det kom som noe stort sjokk, men fortsatt kjedelig.

Kilde: @YoungGunsBlog

Skrevet

Hvem skal kjøpe Theo? Liverpool? Der får han i hvert fall ikke spille midtspiss som han vil. Hva skal City med han? Kanskje Manu, men da må han ut på kanten i så fall.

Skrevet

Hvem skal kjøpe Theo? Liverpool? Der får han i hvert fall ikke spille midtspiss som han vil. Hva skal City med han? Kanskje Manu, men da må han ut på kanten i så fall.

Chelsea, som han har holdt samtaler med

Skrevet

Vær så snill og fjern den GIFen fra signaturen din, arsenalfan. Utrolig irriterende.

--

Jeg har ingen forhåpninger til store overganger i januar. Mulig noen kanskje kaller Wilfried Zaha for en stor overgang, jeg er uenig i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...