Dagner Skrevet 28. september Skrevet 28. september Hvordan er ikke det der straffe😂 Bare å legge ned hele PL
Golf'ern Skrevet 28. september Skrevet 28. september Dagner skrev (9 minutter siden): Hvordan er ikke det der straffe😂 Bare å legge ned hele PL Soleklar straffe ja. Sykt å gå bort fra en riktig avgjørelse.
skaftetryne32 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Gillett og teamet hans gjør mye rart her. 1
ChopperRead Skrevet 28. september Skrevet 28. september Hater å spille borte mot Newcastle. Dommeren lar de gjøre hva de vil.
barezell Skrevet 28. september Skrevet 28. september (endret) Enklere skjema fremover og saka, saliba og ødegård tilbake. Håper vi får gøy fotball fremover. Trur dere Eze vil starte venstre når ødegård går inn fra start? Synes han har vært veldig god de to siste. Endret 28. september av barezell
BIlly Bones Skrevet 28. september Skrevet 28. september Svensken, Eze, Ødegaard og Saka er nok den beste angrepsrekken vi kan starte. Tipper dette blir oppstillingen dersom alle holder seg friske. Madueke syns jeg dog så veldig bra ut, så flott at Saka får litt konkurranse. 1
skaftetryne32 Skrevet 30. september Skrevet 30. september https://www.arsenal.com/news/william-saliba-signs-new-arsenal-contract Verdens beste midtstopper signerer ny kontrakt med Arsenal, gode nyheter. 3
BIlly Bones Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Olympiacos i kveld. Får litt dejavu av dette oppgjøret.
barezell Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober skulle hatt et mål eller to på svensken. En del ville pasninger fra Martin i dag.
Reg2000 Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober 15 minutes ago, barezell said: skulle hatt et mål eller to på svensken. En del ville pasninger fra Martin i dag. Han har ikke akkurat vært den målmaskinen jeg hadde håpet på foreløpig.
Dagner Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Godt med seier. Blir litt tøffere motstand etterhvert, heldigvis Atletico Madrid og Bayern hjemme, Inter blir derimot borte.
skaftetryne32 Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Reg2000 skrev (8 timer siden): Han har ikke akkurat vært den målmaskinen jeg hadde håpet på foreløpig. For meg har han overgått alle forventninger, men det sier vel kanskje mest om hvor lite tro jeg hadde på ham, han viser prov på meget gode avslutter ferdigheter i det minste, så er han litt svak på det aller meste annet utenom innsats føler jeg, men jeg tror når vi har fått spilt inn laget skikkelig at han kan bidra ganske greit, kanskje til og med meget bra. Jeg synes de to siste kampene hans har vært hans beste for oss.
barezell Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober skaftetryne32 skrev (53 minutter siden): For meg har han overgått alle forventninger, men det sier vel kanskje mest om hvor lite tro jeg hadde på ham, han viser prov på meget gode avslutter ferdigheter i det minste, så er han litt svak på det aller meste annet utenom innsats føler jeg, men jeg tror når vi har fått spilt inn laget skikkelig at han kan bidra ganske greit, kanskje til og med meget bra. Jeg synes de to siste kampene hans har vært hans beste for oss. Jupp, han var fryktelig nære å få første målet i går og den styrken han viser før avslutning er klasse. Samtidig er det et par av de gjennombruddene han får hvor jeg skulle ønske han klarte mer. Han har ikke fått allverden service til nå, håper dette tar seg opp med Ødegård og saka tilbake samtidig som han stadig får mer spilletid og venner seg til laget og PL.
skaftetryne32 Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober barezell skrev (31 minutter siden): Han har ikke fått allverden service til nå Det og er et viktig poeng, med tanke på hvor lite service han har fått så har han strengt tatt gjort mye ut av seg, kan ikke glemme at den straffen var klarere enn norsk brevann, så han har åpenbart bidratt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå