Gå til innhold

EVE ONLINE , NorCorp Security rekrutterer 27.03.08


Anbefalte innlegg

NorCorp Security

For å fremme Vennskap->Sammarbeid->Buisness og den norske folkesjela i EVE

 

Er du norsk? Hadde en gjeng med tett knytta halvgærne, sprø tullinger vært noe for deg?

 

NorCorp kan tilby:

-TeamSpeak + Killboard

-Vi hjelper gladeligt til med og komme i gang på alle måter med feks mulighet for et start kapital

-Daglig pvp så mye du vil,kan signe deg opp på op og stikke når du vil

-Vi bor i 0.0

-Voksent miljø (gjennomsnits alder 28-40+, men vi har det morsomt og er ingen alder restriksjoner)

-Vi er i en kjent alliance [exceed]

-Få gjøre hva du selv setter størst pris på i EVE (så lenge du pvp'er hehe)

-Mulighet til å delta i small/mid-size PVP gjenger, vanlige og t2, eller store fleet battles med capital support

-Gratis frigatter og cruiser skip som di nye og eldre spillerene kan bruke i pvp om man har litt lite penger, så her er det ingen hindring vist man vil bli med enten man er ny eller erfaren

-Alle er vellkomne uansett antall skillpoints

 

 

 

-Treff oss i ingame chat channel: Norge.no

Eller ta kontakt med oss ingame: Galaxee,Sniper100,mygel,stonegard,Jorda Galani

info om spillet finne du her:

www.eve-online.com

 

Ser dette spillet intresant ut, kan du prøve en gratis 14 dagers prøve her:

https://secure.eve-online.com/ft/FTDefault.aspx?aid=1337

Liker du spillet kan du oppgradere kontoen billigt fra trial til full

 

Galaxee

Norcorp Security

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har gama litt eve i omtrent 1 mnd totalt. er en god stund siden. Kunne gjerne tenkt meg å starte igjenn. Men er sånn at jeg ikke kan tilbringe ræve forran pcen hele dagen, for da kommer det en flyvende fjernkontroll mest sannsynlig^^...

 

Har strengt talt aldri vært i 0.0 space o.0)).. så ville vært spennende om man fikk joinet^^.. men pass dere.. jeg er n00b <.<

Lenke til kommentar
Jeg har gama litt eve i omtrent 1 mnd totalt. er en god stund siden. Kunne gjerne tenkt meg å starte igjenn. Men er sånn at jeg ikke kan tilbringe ræve forran pcen hele dagen, for da kommer det en flyvende fjernkontroll mest sannsynlig^^...

 

Har strengt talt aldri vært i 0.0 space o.0)).. så ville vært spennende om man fikk joinet^^.. men pass dere.. jeg er n00b <.<

9430393[/snapback]

 

Hei, du er kansje intresert i våre nye avdeling som vi nyligt laget for folk som bla er helt ferske og vil lære litt om spillet før di kaster seg ut i 0.0 space.

 

Her er det mulighet for alle, og det er det vi fokuserer mest på og få dekket alt.

 

Spilletiden bestemmer du selv, så her spiller du så du selv ønsker.

Lenke til kommentar
Tenkte kanskje jeg skulle fyre igang dette spillet igjen. Hva koster det å kjøpe spillet over nettet? Ser DVDstrax selger dette for 79kr. Mulig det er billigst å kjøpe det der?

Er det da mulig for meg å lage meg en trial idag og oppgradere den med eksemplaret kjøpt fra DVDstrax?

9452428[/snapback]

 

Det tror jeg.. Men er ikke 100% sikker da. men etter 14 dagers trial får muligheten

til å kjøpe det for en billig peng..

Lenke til kommentar
Tenkte kanskje jeg skulle fyre igang dette spillet igjen. Hva koster det å kjøpe spillet over nettet? Ser DVDstrax selger dette for 79kr. Mulig det er billigst å kjøpe det der?

Er det da mulig for meg å lage meg en trial idag og oppgradere den med eksemplaret kjøpt fra DVDstrax?

9452428[/snapback]

 

Heisann, ja man kan oppgradere det for en billig penge når trial er over via internett siden deres, eller kjøpe det og oppgradere trial kontoen via orginal spillet.

Lenke til kommentar

Hei! Kunne faktisk tenke meg å begynne med EVE igjen dersom jeg hadde muligheten til å bli med i en bra corp fra begynnelsen. Spilte vel 1-2 mnd for noen år siden, men gikk fort lei pga det var lite interessant å gjøre. Hadde i tillegg en del tekniske problemer med spillet; BSOD/krasj generelt. Høres litt interessant å starte i empire-basert avdeling til å begynne med, har denne avdelingen noen organiserte aktiviteter/krav? Hvor holder 0.0/empire avdelingen til?

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar

EVE er VANSKELIG å sette seg inn i..man leser om folk som er med i store corps og alt høres vel og bra ut og man vil joine, også sitter man bare i dagesvis og velger nye skills å trene opp istedet for å gjøre noe vettugt. Jeg fikk masse penger av en random fyr som ville hjelpe n00bs, men han var aldri online så jeg brukte mere tid på å lese guides på nettet enn å faktisk spille spillet..for ikke å snakke om når trening fra en skill level til neste begynner å ta 14 timer og slikt. Og det er bare for å kunne laste en ekstra rakett på skipet ditt, liksom.

 

Har tenkt på å starte igjen flere ganger (spilte et par mnd for noen år siden), men hver gang stoppes jeg av tanken på all den skillinga som tar timesvis og dagesvis, der jeg bare logga inn, satte på ny training, og logga ut igjen. Føltes som jeg holdt på med en tamagotchi istedet for et spill..og nå er klokka 03:15.

 

Er det så gale som jeg tror det er?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...