Gå til innhold

EVE ONLINE , NorCorp Security rekrutterer 27.03.08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...ooog der gikk server ned IGJEN. Faen så ustabilt dette var da!!

Rakk hvertfall å spille 3-4 timer denne gangen..skulle akkurat få en gratis Merlin fra en grei fyr i norge.no chat også kommer han seg ikke bort til meg engang før det kræsjer :(

9477131[/snapback]

 

Hehehe! Allerede hekta skjønner jeg? :thumbup:

 

Jeg ga opp da serveren knela sånn i 2200-tiden. Skjedde akkurat da jeg skulle godkjenne den nye karakteren min.... Dersom du spiller Caldari kan vi kanskje ratte/missionrunne litt sammen?

Endret av Jalladoode
Lenke til kommentar
Starta nylig en Caldari og fikk nettopp en Kestrel med 4 slike Missile Launchers (slike billige til 10k per stk). Tittet litt på andre missile launchers, men det virket som det var veldig liten forskjell på dem, litt mindre cpu-usage bare. Hva er fordelen med en missile launcher til en halv million?

 

Og hva burde jeg prøve å skaffe av skip/skills nå? Har bare 600 000, men har ikke så mye å bruke det på heller..

9477074[/snapback]

 

Heisann til alle dere nye, vist dere kommer in på norge.no kanalen ingame så kan vi hjelpe dere litt mere.

 

Siden denne posten går mer i og rekruttere folk så slippe den og bli en diskusjonspost.

Lenke til kommentar

Ja. Var i kanalen deres i hele går natt etter kræsjet :)

Veldig greie folk som hang der selv midt på natta. Fikk meg en Merlin m/ masse gear av en fyr. Vi kan diskutere ingame-ting der istedet.

 

Ble ikke med norcorp da fordi det bare var 3 aktive folk i kanalen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Vi kan diskutere ingame-ting der istedet.

Ble ikke med norcorp da fordi det bare var 3 aktive folk i kanalen.

 

1#

Vel, vi må da ha lov til å sove litt vi også. :sleep:

 

Jeg har personlig 35 timers skole uke + reising etc etc, og ta meg av.

Ikke så lett å starte på'n igjen som 26, hehe

 

Og resten har jobb og familier og ta seg av.

 

#2

Jeg skal ikke sitte her å si at EVE ikke har bugs, vi snakker her om et spill som er 10 ganger så komplekst som Wow, og kjører rutine messig 30 000 spillere på en server fra hele verden (foruten om kina, pga av deres lovverk)

 

I det siste døgnet nå har det faktisk balla litt på seg, De har for ikke lenge siden lansert en patch som introduserte litt nye bugs (noe ccp såklart er helt alene om i verden å ha gjort :whistle: [/sarcasm]), (noe de lanserte optamlisering\fiks til i går.)

 

I tillegg krasja et par database tables, og server hardware som gikk fyken.

Dette er ikke daglig kost, langt ifra jeg, har ikke hatt disconnect\ctd på flere uker. (men folk på telenor har hatt isp problemer :sick: noe som er dems egen skyld for å ha telenor sier nå jeg, men er ikke en diskusjon jeg ønsker å starte her..)

 

#4

At du klarer og komme inn i norge.no er ikke det samme som at du er instant medlem, vi har en intervju prosses som absolutt alle har godt igjennom, dette er uten untak, er ikke de corp ansvarlige til stede så er ikke vedkommende til stede, så enkelt er det.

 

#5

At du kommer inn i Norge.no kanalen er derimot en garanti på at vi svarer på alle mulige spørsmål til beste evne, jeg personlig mener det ikke eksisterer noobs i eve, kun rookies, noe vi alle er enda til tider. hehe

 

MVH

TorTorden

Director

NorCorp

Lenke til kommentar

Hehe jeg joina egentlig kanalen bare for å ha noen å snakke med, fikk masse hjelp også. Har kjørt tutorial 2 ganger så jeg kan det mest basic, da.

Ble mere overrasket over at det faktisk VAR noen i live kl 02-06 på natta.

 

Drøyer litt med å søke om joining til jeg har vent meg til spillet og kontrollene, så jeg ikke bare må spørre og grave om alt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
#4

At du klarer og komme inn i norge.no er ikke det samme som at du er instant medlem, vi har en intervju prosses som absolutt alle har godt igjennom, dette er uten untak, er ikke de corp ansvarlige til stede så er ikke vedkommende til stede, så enkelt er det.

 

Kan kanskje utdype litt her, ihvertfall angående intervju-prosessen for Norcorp Enterprises. Det vi prøver å avgjøre under selve intervjuet er om dere er folk som vi vil ha inn i corpet, så det vi kikker på er oppførsel og vanlig folkeskikk, ikke hva dere vil gjøre i EVE, hvor flinke dere er eller hvor ofte dere spiller. Vi prøver så godt vi kan å opprettholde et godt miljø i corpet, og dette er en av måtene vi klarer det på.

 

 

Dioxus

Lenke til kommentar

Uansett en trivelig gjeng å spille med... har vært med i corpet i 6-7 månder nu og har vært med på en del saker på den tiden.Er blitt ganske flink til å flytte men merker nu at vi klarer mer og mer å stå i mot større og sterkere motstandere..og vi har en lei tedens til å ødelgge/drepe mer enn vi taper...

 

EVE er et stort spill og uten tvil det jeg har likt best.. man MÅ ha litt tolmodighet i EVE tar ikke bare en måned eller to å bli bra, det handler mer om innstilling og være bra på det man har. slik at det kan nytes i fulle drag hele tiden fra dag en.

uavhengig av hvilken måte man vil spille på.

 

kan og nevne at vi har merka at mange har lest denne tråden og joina norge.no kanalen og det er trivelig. vi trenger mer kjøtt ;)

Lenke til kommentar

Eve er vanskelig å sette seg inn i når man kommer rett fra WoW.

Bruk rookie-chaten, det er utrolig mye hjelpsomme folk i dette spillet. Og ikke minst, kjør gjennom tutorial minst 1 gang. Da får du tildelt agenter du gjør masse missions for, og du får nye skip i reward for noen av dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Eve er vanskelig å sette seg inn i når man kommer rett fra WoW.

Bruk rookie-chaten, det er utrolig mye hjelpsomme folk i dette spillet. Og ikke minst, kjør gjennom tutorial minst 1 gang. Da får du tildelt agenter du gjør masse missions for, og du får nye skip i reward for noen av dem.

9501658[/snapback]

Anbefaler også å bli med i "Norwegian"-kanalen. Er ikke så veldig mye folk der, men de som er der er generelt hjelpsomme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vaffel eller Terra Mauter kan også kontaktes ingame for info.

 

Jeg har ikke giddi å lest hele Galax' post, men nevner likevel at selv om vi tar inn nye spillere, betyr det ikke at vi selv er ferske. Vi har svært mange erfarene, flinke og ikke minst hjelpsomme spillere. Og de fleste av oss, og NorCorp som corp har lang erfaring i 0.0 og har bodd i 0.0 så og si siden oppstart.

 

Og vi har trolig den beste og mest engasjerte CEOen i spillet :)

 

Vel, det virker jo egentlig bare positivt dette - og det er det også! Vi ses i norge.no !

[/quote

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

hehe takker så mye Vaffel ,det du sier om meg som CEO varmer rett i hjerterota :-))

 

Fra spøk til Revolver : Som gammel gamer som har spilt det meste av bra spill som har vært lansert de siste 15-20 åra, er EVE Online en klar nr:1 ,uten tvil :-)) Eve Online er et unikt gaming univers som du kan utforske og leve deg inn i hehe ,jeg selv har spilt siden 2003.

 

EVE Online er et krevende spill for den enkelte spiller i begynnelsen ,men er også desto mere givende en andre spill, finner du deg en god corp er starten mye enklere, eve er et "sosialt" spill og Teamplay gir den ultimate spillefølelsen , spesielt i pvp som er den absolutte kongen i eve :-))

 

EVE Online er det ultimate spill for en space kadett ,et spill som er verd å teste og bruke litt tid på :-))

 

Møt oss i ingame chat channel : Norge.no

NorCorp har 2 avdelinger : NorCorp Security (NoSec) & NorCorp Enterprise (NorCo)

 

Ingame kontakter: Maddog Olsen , Dioxus , Vaffel , Tortorden

 

 

Mvh

Maddog Olsen (CEO NoSec)

Lenke til kommentar

Har lest igjennom hele threaden nå og må si at jeg har blitt skikkelig fengsla! Spilte trialen for litt over ett år siden, og følte virkelig at dette var et RPG hvor man blir slukt inn i en "ny" verden. Hadde jeg hatt muligheten til å joine et så inkluderende norsk corp den gangen, så hadde jeg vel spilt Eve nå. Må si at det er veldig fristende og starte en ny char nå, lurer på om trial accounten min fra forrige gang har blitt fryst (må sjekkes ut!).

Dette dere sier om at ferskinger kan gjøre jobben som jammere og "slowe" ship gjør jo det heile enda mer fristende. Da ville jeg kunne være med i store fleet battles iløpet av relativt kort tid vel?

Lurer også på hvilke krav det har til hardware? Sitter på laptop nå, krever store fleetbattles mer enn mining f.eks?

Lenke til kommentar
Har lest igjennom hele threaden nå og må si at jeg har blitt skikkelig fengsla! Spilte trialen for litt over ett år siden, og følte virkelig at dette var et RPG hvor man blir slukt inn i en "ny" verden. Hadde jeg hatt muligheten til å joine et så inkluderende norsk corp den gangen, så hadde jeg vel spilt Eve nå. Må si at det er veldig fristende og starte en ny char nå, lurer på om trial accounten min fra forrige gang har blitt fryst (må sjekkes ut!).

Dette dere sier om at ferskinger kan gjøre jobben som jammere og "slowe" ship gjør jo det heile enda mer fristende. Da ville jeg kunne være med i store fleet battles iløpet av relativt kort tid vel?

Lurer også på hvilke krav det har til hardware? Sitter på laptop nå, krever store fleetbattles mer enn mining f.eks?

Store fleetbattles krever mer enn mining ja, er mye skip på skjermen samtidig. Når det er sagt kan man skru av mye effekter, så da går det nok greit likevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjekt å se at det er en del norske som spiller. Kanskje jeg og en kamerat søker. :)

 

Vi startet med 14-dagers trial i går og skal spille litt i helgen, så får vi se hvordan det går. Enesten problemet at jeg får noen artifacts og alle kart (minimap i misson overview osv.) er helt hvite.

 

 

edit: Jepp, er de kartene også. Så på eve-forumet at flere har samme problem.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Er det kartene som kommer når du trykker F11 du tenker på? I såfall er de hvite her også. Hvis det er noen andre så er jeg usikker. Kan håpe på at artifaktene forsvinner når grafikkoverhalingen kommer ut i løpet av november.

 

Jeg så dere forresten i local sammen med GoonS her om dagen NoSec, glad vi er blå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...