SmartiX Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Hei Folkens. Jeg satt her og tenkte på et program... Siden jeg er dårlig til å skrive fort på pcen så tenkte jeg fins det et programm som er bra får å lære å skrive på pcen eller når du bruker tastaturen.. Sånn at du setter fingrene på tastaturen og skriver fort og lett uten å se på knappen. Skjønner dere hva jeg mener? Hvis noen vet om sånn programm som er gratis eller har en sånn 2 ukers prøve program eller lignende. Kan dere vær så snill skrive det her,blir veldig takknemlig.. Takk på forhånd..
Effectiv Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Skaff deg msn, gratis og effektivt eller spill som cs, warcraft 3, w ow..
SmartiX Skrevet 15. august 2007 Forfatter Skrevet 15. august 2007 Skaff deg msn, gratis og effektivt eller spill som cs, warcraft 3, w ow.. 9290056[/snapback] Det er ikke sånn jeg mener,jeg snakker om et hjelpe programm.Der jeg ser hvilken knapper jeg trykker på og lærer å skrive uten å se på knapene..
Valkyria Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 du skal finne noe lignende på 123spill.no f eks om å skrive alfabetet raskest mulig etc...
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 (endret) Metoden heter "Touch" og det er lett å google frem til programmer som lærer deg touch, finnes t.o.m norsk ver. Edit: trøtt Endret 15. august 2007 av Bob_mafia
aspic Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Her er eit bra program for å lære seg "touchmetoden". Du finner ein demoversjon, men om du vil ha full, ikkje nøl med å ta kontakt.
Nyttnavn2013 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Har et slikt programm på skolen, ment for de litt yngre elevene og også de litt eldre lærene, Touch et eller annet der du brukte alle 10 fingra, bruker selv 2 og skriver egentlig ganske fort.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg selv bruker alle 10 fingrene når jeg skriver, men jeg har egentli aldri forstått meg på Touch. Jeg synes selv det er lettere å finne seg sin egen skrivemåte og å skrive fort med den enn å bruke for eksempel touch. Wiken..
SmartiX Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Tuseen takk for hjelpen folkes... Takk for all innsatsen,nå kan jeg sitte her og kose meg .. Takk
chrishan Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 dette er et spill som er morsomt og lærerikt for å lære seg touch.
Jallenbo Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 To program: Et som het Tastatur (er ikke sikker på om det heter det, men det var det det stod iallefall. Og Drillpro Touch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå