Gå til innhold

Sniktitt på World in Conflict (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, tenkte på den "jazz'ete" sangen på videoen som kom i dag 15/8 på gamer.no

9287475[/snapback]

Til neste gang: Det er veldig mye bedre å rett og slett linke til videoen du trenger musikkinfo fra :-)

 

Vi har ikke lagt ut noen ny World in Conflict-video i dag, men du tenker kanskje på den vi brukte i sniktitten? Altså denne: http://gamer.no/video/2046

 

Artisten heter Koop, og sangen heter Island Blues. Mer info og andre sanger fra bandet her: http://www.myspace.com/koop

Lenke til kommentar

Massive Entertainement..

Strategispill uten basebygging,men heller med fokus på å tyne mest mulig ut av de enhetene du har..

Muligheter til å kalle inn soldater fra offmap..

Knallgod grafikk..

 

 

Er det meg,eller høres dette mistenkelig likt ut som Ground Control?

 

:p

Lenke til kommentar
Er det meg,eller høres dette mistenkelig likt ut som Ground Control?

9290004[/snapback]

 

Det er Ground Control... in a way, bare det at det er heller få personer so mhar fått med seg at Ground Control eksisterer siden "alle" mener dette er noe helt nytt og grensesprengende.... virker hvertfall sånn ;)

 

Men om WiC har beholdt feelingen fra Ground Control så blir det digg :D

Lenke til kommentar

Hvordan faar du egentlig rekrutteringspoeng i multiplayer? Har faatt med meg at du faar viss du tar over visse objekter, men er det og slik at rek.poengene gradivs paafylles i tillegg?

 

En annen ting, hvordan virker unitesene? Har alle sin rolle slik at ikke noen blir totalt utelatt ? At noe er imba i starten er vel som forventet, haaper de er god paa aa balansere WiC, det ser ufattelig artig og spennende ut.

Lenke til kommentar
Hvordan faar du egentlig rekrutteringspoeng i multiplayer? Har faatt med meg at du faar viss du tar over visse objekter, men er det og slik at rek.poengene gradivs paafylles i tillegg?

 

En annen ting, hvordan virker unitesene? Har alle sin rolle slik at ikke noen blir totalt utelatt ? At noe er imba i starten er vel som forventet, haaper de er god paa aa balansere WiC, det ser ufattelig artig og spennende ut.

9294929[/snapback]

Rekrutteringspoeng er de 6000 som du starter med som kan brukes på enheter (f. eks. helikoptere hvis du velger Air). Når enheter dør får du sakte igjen hva de er verdt.

 

Det du snakker om er Tactical Aid (TA) som en også får fra å drepe motstandere, noe som kan brukes på ekstern hjelp som: artilleri, nepalm, atombombe, osv.

 

Spillet har fire roller:

- Air (medium og heavy)

- Armour (stridsvogner, APC)

- Infantry (forskjellige typer)

- Support (artilleri, reparasjon, luftvern)

 

Jeg liker best å spille medium Air og jakte på fiendtlig heavy Air for å sikre fremrykningen av Armour som da lettere kan ta capture points.

 

Hvis en har åtte spillere på laget er to av hver rolle å foretrekke:

Air har både en heavy og medium spiller

Support har både en artilleri og luftvern/reparasjon spiller

Diverse Infantry og Armour spillere

 

Jeg har spilt både den lukkede- og åpne betaen og balansen mellom enheter er nå meget god.

 

Edit

3D Performance with World In Conflict Beta

Endret av guezz
Lenke til kommentar

Noe annet som funker bra er å droppe helis og kun gå for bakke AA, du følger da tanks som support og har med iallefall en repairtank som kan fikse opp i enheter mens de skytes på. Også en fordel å ha to så de kan fikse hverandre. Jaja, funka under alphaen iallefall, fikk dessverre ikke testet betaen, så om noe er anderledes der :p

Lenke til kommentar

Jeg har testet multiplayerdemoen, og må si meg enig med nosync, dette er en endeløs og kjedelig spam av kjøretøy, jeg brukte like mye tid på å klikke på uniter jeg skulle kjøpe som jeg brukte på å styre dem. Og når unitene endelig kom frem ble de enten skutt sønder og sammen av helikoptre med usannsynlig gode raketter, nuket til helvæte av superpowers eller fikk en skur av artilleri over meg.

 

Selve konseptet med multiplayer realtime strategi der en bare kan joine en game midt inni er mega kul, men hvis du glemmer å kjøpe antiair vil de fire tankene du klarer å skrape sammen til bli most med en gang de kommer på banen av campende airforce spillere eller hva det måtte være. Spill heller noe annet :)

Lenke til kommentar

Da har du tydeligvis ikke vært inne i en kamp der lagkameratene dine skjønner balansen i spillet, og backer deg opp med nødvendige units, og vice verca. Da tror jeg opplevelsen vil bli en litt annen...

 

"Èn mann er ingenting alene", var det en kar som sa en gang.

Det virker som om det er litt av konseptet multiplayer-WiC er bygd opp på, og jeg synes det er veldig interessant og nyskapende :)

Lenke til kommentar

driiiitfett.. dette spillet skal jeg skaffe meg... :D

 

Ang. den sangen, utrolig fet... men lurer på en sang som ligner litt hvor de synger "bang bang" etc.. noen som vet hvilken jeg mener?!

:)

 

EDIT: fant ut av det, var nancy sinatra...

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...