Gå til innhold

Netshop Q6600 stepping?


T2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var FPO jeg tenkte på ja :) . Hvordan klokker den da? Husk å poste i databasen min da :p

 

Will do, suicede run eller prime95 stable? :)

 

Edit: Kikket på forum posten din, alt info sto der :) Skal se om eg får gjort det til helgen når eg giver løs på den med volt og kjærlighet. :devil:

Endret av Unreal_
Lenke til kommentar

Bestilte en Q6600 fra digitalimpuls.no akkurat nå. Spurte pent i den "melding til selger" boksen om de kunne finne frem en med produktkode: BX8562Q6600SLACR når de sendte den. Har ikke så altfor store forhåpninger men, lov å prøve. Skal rapportere tilbake her når jeg får den.

Alt jeg bryr meg om er at jeg klarer minimum 1333FSB med luftkjøling.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Bestilte en Q6600 fra digitalimpuls.no akkurat nå. Spurte pent i den "melding til selger" boksen om de kunne finne frem en med produktkode: BX8562Q6600SLACR når de sendte den. Har ikke så altfor store forhåpninger men, lov å prøve. Skal rapportere tilbake her når jeg får den.

Alt jeg bryr meg om er at jeg klarer minimum 1333FSB med luftkjøling.

3GHz altså? Eller 2999.25MHz. Ikkeno ekstremt, du vil nok klare mer. Hvertfall om det er en SLACR (G0).

Lenke til kommentar
Bestilte en Q6600 fra digitalimpuls.no akkurat nå. Spurte pent i den "melding til selger" boksen om de kunne finne frem en med produktkode: BX8562Q6600SLACR når de sendte den. Har ikke så altfor store forhåpninger men, lov å prøve. Skal rapportere tilbake her når jeg får den.

Alt jeg bryr meg om er at jeg klarer minimum 1333FSB med luftkjøling.

Andre her har vel såvidt jeg har fått med meg fått G0 fra Digital Impuls, så det er jo gode muligheter. (men det har vel vært snakk om handel i butikken) Uansett er det vel få eller ingen B3 som ikke klarer fsb 333, så du er uheldig om du ikke når målet ditt, samme hva du får.

100% sikker kan man jo aldri være uansett modell. :)

Lenke til kommentar
Flott å vite :) *notert*.

He he nja, men hvis du stoler på hele setningen fra sablabra, er det vel strengt tatt ikke noe å notere...

Hvis de altså til enhver tid handler der det er best pris, må det være helt lotto for oss hvor delene kommer fra, og hva vi får. :p

Men rent statistisk begynner det vel å bli gode muligheter for å få G0 de fleste steder nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...