Gå til innhold

Billigste måte å komme fra Bergen - Oslo på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for svar ;) Kjøring kan være en mulighet, men jeg tror ikke det vil gå. Hvor kan jeg evt. få tak i "miniprisbilletter"?

9284742[/snapback]

 

Han skriver toget + lavprisbilletter.

 

NSB

9286717[/snapback]

 

Jeg har sjekket nsb.no - er det noen spesielle dager e.l. disse lavprisbillettene ligger ute for salgs?

Lenke til kommentar

De billigste bussbillettene må du bestille litt tid i forveien.

 

Lavprisekspressen:

Bergen-Oslo: 7/9: 99kr

Oslo-Bergen: 10/9: 99kr

 

Har tidligere sett billetter for 49 på strekningen.

 

Med NSB er første minipris til 199kr til oslo 22/8 kl. 16:10. De fleste miniprisbillettene koster 299. NSB har fått pes av Forbrukerombudet fordi det er så vanskelig å finne minipris til 199 som de reklamerer med. Du må søke mye for å finne disse billettene.

 

Det er mye mer komfortabelt å reise med tog enn buss over en så lang strekning.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
De billigste bussbillettene må du bestille litt tid i forveien.

 

Lavprisekspressen:

Bergen-Oslo: 7/9: 99kr

Oslo-Bergen: 10/9: 99kr

 

Har tidligere sett billetter for 49 på strekningen.

 

Med NSB er første minipris til 199kr til oslo 22/8 kl. 16:10. De fleste miniprisbillettene koster 299. NSB har fått pes av Forbrukerombudet fordi det er så vanskelig å finne minipris til 199 som de reklamerer med. Du må søke mye for å finne disse billettene.

 

Det er mye mer komfortabelt å reise med tog enn buss over en så lang strekning.

9290147[/snapback]

 

299,- er da en fin pris :) Hvor kan jeg bestille disse? Fant ingenting på nsb.no

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
299,- er da en fin pris :) Hvor kan jeg bestille disse? Fant ingenting på nsb.no

 

Takk for svar!

NSB har gjort det vanskelig å finne de billige billettene på samme måte som SAS gjør. Du må søke etter en avgang fra forsiden så trykker du på "Gå videre" og ser om det er mulig å endre type billett til minipris. Så kan du bestille online. Du må altså sjekke en og en togavgang og de velger automatisk å vise den dyreste billettprisen.

 

Om det er for komplisert kan du spørre på stasjonen, men jeg aner ikke om de vil lete opp de avgangene som har minipris for deg.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Tar opp denne tråden igjen.. Jeg skal til Bergen om to uker, på billigst mulig måte. Det billigste akkurat nå er ca. 800 t/r med NSB og ca tusenlappen med Norwegian. Andre forslag?

 

 

Med 800 tur/retur antar jeg du mener at det blir 400 hver vei, og det er da ikke spesielt dyrt? Som nevnt tidligere i tråden er tog billigste alternativ, men er ikke på alle tog/togavganger de har minipris. Med mindre du kan kjøre og spleise på bensin er nok tog billigst og i tillegg mest behagelg.

Lenke til kommentar
Tar opp denne tråden igjen.. Jeg skal til Bergen om to uker, på billigst mulig måte. Det billigste akkurat nå er ca. 800 t/r med NSB og ca tusenlappen med Norwegian. Andre forslag?

 

 

Med 800 tur/retur antar jeg du mener at det blir 400 hver vei, og det er da ikke spesielt dyrt? Som nevnt tidligere i tråden er tog billigste alternativ, men er ikke på alle tog/togavganger de har minipris. Med mindre du kan kjøre og spleise på bensin er nok tog billigst og i tillegg mest behagelg.

 

Stemmer det ja, 400 per vei. Neida, det er overhodet ikke dyrt, men for en fattig student så er det jo litt.. Var egentlig også interessert i å finne ut om denne lavprisekspressen som er nevnt tidligere i tråden her, fortsatt går til Bergen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...