Laserbeam Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Er noen av de tidligere Garry blitt gratis? Hvis; hvor kan jeg laste dem ned fra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Alle GMOD versjonene fra 9.0.4 og nedover, altså under 10, er gratis og kan lastes ned fra www.filefront.com.... eller fra www.fileplanet.com om du vil. EDIT: De har forresten ikke blitt plutselig gratis, det var versjon 10 som ble kjøpsversjon.. men den var verdt det =) Endret 15. august 2007 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Alle GMOD versjonene fra 9.0.4 og nedover, altså under 10, er gratis og kan lastes ned fra www.filefront.com.... eller fra www.fileplanet.com om du vil. EDIT: De har forresten ikke blitt plutselig gratis, det var versjon 10 som ble kjøpsversjon.. men den var verdt det =) 9283112[/snapback] Som sagt, det er så absolutt verdt de 60 kronene ja! Kjøp det med VISA, så har du det innen 30 min etter du har betalt (kommer an på hvor fort linje, og om du har HL2 etc.) Det kan også ta så kort tid som 4-5 minutter. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Det er kjøpt Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Beklager off topic, men hva er det med gm10 som gjør det verdt 60kr? Har ikke prøvd det og har ikke drevet med garrys mod siden gm6 Etter litt leting fant jeg ut det jeg trengte på wikipedia. Om noen andre lurer på det samme: New features and changes include: * More versatile camera tool. * Appearance of thrusters can be altered, right down to the effects. * Player models now visible in vehicles. * Color-wheel within bloom and colour-gun toolmodes. * The Physics Gun is able to move any entity. (Except for other players and the map itself) * Improved client-server interaction. * Reworked motion-blur. * Hydraulic tool-gun. * Motor tool-gun: allows props to automatically rotate. Controllable with the number-pad. * Winch Constraint tool-gun: a constraint that allows control of a length of rope at set speeds with the number-pad. * Keep upright tool-gun * Hoverball tool-gun: attaches hovering balls to objects and hovers them at set heights. They will allow players to make more complex flying machines as well as aid in steering such objects. * Inflator tool-gun: allows different parts of ragdolls to be inflated or deflated. * A finger posing tool. * A "Trails" tool. If attached to any physical object, creates a trail of user-defined particles when in movement. * A lightbulbs tool. * A Morphing Effect that allows the player's view to be distorted, in a watermarked position on the screen, this is still beta. * A higher-quality Depth of field effect with a more intuitive interface. Can select the focal point by clicking at the point. * The new spawn menu has a configurable system of categories and filters from a base list of all of the resources available and will also automatically generate icons for spawnable items, eliminating both the need to produce icons for every object in the world and keep up with new releases, and concerns about not covering third-party creations. * From the videos and screenshots, it appears that the connections are now dynamic. Endret 2. september 2007 av Akarno Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Beklager off topic, men hva er det med gm10 som gjør det verdt 60kr? Har ikke prøvd det og har ikke drevet med garrys mod siden gm6 Etter litt leting fant jeg ut det jeg trengte på wikipedia. Om noen andre lurer på det samme: New features and changes include: * More versatile camera tool. * Appearance of thrusters can be altered, right down to the effects. * Player models now visible in vehicles. * Color-wheel within bloom and colour-gun toolmodes. * The Physics Gun is able to move any entity. (Except for other players and the map itself) * Improved client-server interaction. * Reworked motion-blur. * Hydraulic tool-gun. * Motor tool-gun: allows props to automatically rotate. Controllable with the number-pad. * Winch Constraint tool-gun: a constraint that allows control of a length of rope at set speeds with the number-pad. * Keep upright tool-gun * Hoverball tool-gun: attaches hovering balls to objects and hovers them at set heights. They will allow players to make more complex flying machines as well as aid in steering such objects. * Inflator tool-gun: allows different parts of ragdolls to be inflated or deflated. * A finger posing tool. * A "Trails" tool. If attached to any physical object, creates a trail of user-defined particles when in movement. * A lightbulbs tool. * A Morphing Effect that allows the player's view to be distorted, in a watermarked position on the screen, this is still beta. * A higher-quality Depth of field effect with a more intuitive interface. Can select the focal point by clicking at the point. * The new spawn menu has a configurable system of categories and filters from a base list of all of the resources available and will also automatically generate icons for spawnable items, eliminating both the need to produce icons for every object in the world and keep up with new releases, and concerns about not covering third-party creations. * From the videos and screenshots, it appears that the connections are now dynamic. 9413745[/snapback] Det er jo mer å gjøre, og bedre grafikk + fysikk. Nå snakker vi jo om Source motoren her Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 bedre grafikk og fysikk..? merket ikke noef forskjell når jeg oppdaterte :S Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 bedre grafikk og fysikk..? merket ikke noef forskjell når jeg oppdaterte :S 9414704[/snapback] Garrys Mod 9 er vel fra 1,6 sin tid, er det ikke? Og GM10 er fra Source og HalfLife2 sin tid? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 nei altså, jeg har spillt garrys mod i source før. Kan aldri huske å ha brukt 1.6! Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 bedre grafikk og fysikk..? merket ikke noef forskjell når jeg oppdaterte :S 9414704[/snapback] Garrys Mod 9 er vel fra 1,6 sin tid, er det ikke? Og GM10 er fra Source og HalfLife2 sin tid? 9415300[/snapback] Jeg har aldri brukt Garrys mod, så jeg er vel kanskje ingen autoritet på området, men jeg er likevel ganske sikker på at det alltid har vært en Source/HL2-greie. Jeg kan med 100% sikkerhet si at det i alle fall dreide seg om HL2 da den fortsatt var gratis. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Garry's mod har alltid vært 100% Source motor. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Garry's mod har alltid vært 100% Source motor. 9424933[/snapback] My bad Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Garry's mod har alltid vært 100% Source motor. 9424933[/snapback] My bad 9425058[/snapback] Er en ærlig feil Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Garry's mod har alltid vært 100% Source motor. 9424933[/snapback] My bad 9425058[/snapback] Er en ærlig feil 9425556[/snapback] Jeg er ganske nybegynner i det uansett, greier såvidt å lage biler og katapulter Har du GM? Vil gjerne spille med folk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. september 2007 Rapporter Del Skrevet 4. september 2007 Har GM 10 ja, veldig morro! Bare send på PM hvis du vil spille Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Beklager off topic, men hva er det med gm10 som gjør det verdt 60kr? Har ikke prøvd det og har ikke drevet med garrys mod siden gm6 Etter litt leting fant jeg ut det jeg trengte på wikipedia. Om noen andre lurer på det samme: New features and changes include: * More versatile camera tool. * Appearance of thrusters can be altered, right down to the effects. * Player models now visible in vehicles. * Color-wheel within bloom and colour-gun toolmodes. * The Physics Gun is able to move any entity. (Except for other players and the map itself) * Improved client-server interaction. * Reworked motion-blur. * Hydraulic tool-gun. * Motor tool-gun: allows props to automatically rotate. Controllable with the number-pad. * Winch Constraint tool-gun: a constraint that allows control of a length of rope at set speeds with the number-pad. * Keep upright tool-gun * Hoverball tool-gun: attaches hovering balls to objects and hovers them at set heights. They will allow players to make more complex flying machines as well as aid in steering such objects. * Inflator tool-gun: allows different parts of ragdolls to be inflated or deflated. * A finger posing tool. * A "Trails" tool. If attached to any physical object, creates a trail of user-defined particles when in movement. * A lightbulbs tool. * A Morphing Effect that allows the player's view to be distorted, in a watermarked position on the screen, this is still beta. * A higher-quality Depth of field effect with a more intuitive interface. Can select the focal point by clicking at the point. * The new spawn menu has a configurable system of categories and filters from a base list of all of the resources available and will also automatically generate icons for spawnable items, eliminating both the need to produce icons for every object in the world and keep up with new releases, and concerns about not covering third-party creations. * From the videos and screenshots, it appears that the connections are now dynamic. 9413745[/snapback] Det er jo mer å gjøre, og bedre grafikk + fysikk. Nå snakker vi jo om Source motoren her 9413856[/snapback] Akarno: Poenget med at det koster penger er jo at Garry har fått bruke Source koden imot at Valve får penger for det, er vel en 50/50 split sikkert. Koffeinkanin: Grafikken og fysikken er egentlig det samme. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Koffeinkanin: Grafikken og fysikken er egentlig det samme. 9430584[/snapback] Les tråden, han vet allerede det Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Finner ikke noe om det men samma det, jeg har sagt det. Lenke til kommentar
stiv jensen Skrevet 1. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) ´hggg Endret 4. mai 2013 av dixros Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 3. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2007 kjøp gjennom steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå