Gå til innhold

Tidligere Garry's Mod versjonene gratise?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Alle GMOD versjonene fra 9.0.4 og nedover, altså under 10, er gratis og kan lastes ned fra www.filefront.com.... eller fra www.fileplanet.com om du vil. ;)

 

EDIT: De har forresten ikke blitt plutselig gratis, det var versjon 10 som ble kjøpsversjon.. men den var verdt det =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Alle GMOD versjonene fra 9.0.4 og nedover, altså under 10, er gratis og kan lastes ned fra www.filefront.com.... eller fra www.fileplanet.com om du vil. ;)

 

EDIT: De har forresten ikke blitt plutselig gratis, det var versjon 10 som ble kjøpsversjon.. men den var verdt det =)

9283112[/snapback]

 

Som sagt, det er så absolutt verdt de 60 kronene ja!

 

Kjøp det med VISA, så har du det innen 30 min etter du har betalt (kommer an på hvor fort linje, og om du har HL2 etc.)

 

Det kan også ta så kort tid som 4-5 minutter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beklager off topic, men hva er det med gm10 som gjør det verdt 60kr? :) Har ikke prøvd det og har ikke drevet med garrys mod siden gm6

 

Etter litt leting fant jeg ut det jeg trengte på wikipedia.

 

Om noen andre lurer på det samme:

 

 

New features and changes include:

 

* More versatile camera tool.

* Appearance of thrusters can be altered, right down to the effects.

* Player models now visible in vehicles.

* Color-wheel within bloom and colour-gun toolmodes.

* The Physics Gun is able to move any entity. (Except for other players and the map itself)

* Improved client-server interaction.

* Reworked motion-blur.

* Hydraulic tool-gun.

* Motor tool-gun: allows props to automatically rotate. Controllable with the number-pad.

* Winch Constraint tool-gun: a constraint that allows control of a length of rope at set speeds with the number-pad.

* Keep upright tool-gun

* Hoverball tool-gun: attaches hovering balls to objects and hovers them at set heights. They will allow players to make more complex flying machines as well as aid in steering such objects.

* Inflator tool-gun: allows different parts of ragdolls to be inflated or deflated.

* A finger posing tool.

* A "Trails" tool. If attached to any physical object, creates a trail of user-defined particles when in movement.

* A lightbulbs tool.

* A Morphing Effect that allows the player's view to be distorted, in a watermarked position on the screen, this is still beta.

* A higher-quality Depth of field effect with a more intuitive interface. Can select the focal point by clicking at the point.

* The new spawn menu has a configurable system of categories and filters from a base list of all of the resources available and will also automatically generate icons for spawnable items, eliminating both the need to produce icons for every object in the world and keep up with new releases, and concerns about not covering third-party creations.

* From the videos and screenshots, it appears that the connections are now dynamic.

 

 

Endret av Akarno
Lenke til kommentar
Beklager off topic, men hva er det med gm10 som gjør det verdt 60kr? :) Har ikke prøvd det og har ikke drevet med garrys mod siden gm6

 

Etter litt leting fant jeg ut det jeg trengte på wikipedia.

 

Om noen andre lurer på det samme:

 

 

New features and changes include:

 

    * More versatile camera tool.

    * Appearance of thrusters can be altered, right down to the effects.

    * Player models now visible in vehicles.

    * Color-wheel within bloom and colour-gun toolmodes.

    * The Physics Gun is able to move any entity. (Except for other players and the map itself)

    * Improved client-server interaction.

    * Reworked motion-blur.

    * Hydraulic tool-gun.

    * Motor tool-gun: allows props to automatically rotate. Controllable with the number-pad.

    * Winch Constraint tool-gun: a constraint that allows control of a length of rope at set speeds with the number-pad.

    * Keep upright tool-gun

    * Hoverball tool-gun: attaches hovering balls to objects and hovers them at set heights. They will allow players to make more complex flying machines as well as aid in steering such objects.

    * Inflator tool-gun: allows different parts of ragdolls to be inflated or deflated.

    * A finger posing tool.

    * A "Trails" tool. If attached to any physical object, creates a trail of user-defined particles when in movement.

    * A lightbulbs tool.

    * A Morphing Effect that allows the player's view to be distorted, in a watermarked position on the screen, this is still beta.

    * A higher-quality Depth of field effect with a more intuitive interface. Can select the focal point by clicking at the point.

    * The new spawn menu has a configurable system of categories and filters from a base list of all of the resources available and will also automatically generate icons for spawnable items, eliminating both the need to produce icons for every object in the world and keep up with new releases, and concerns about not covering third-party creations.

    * From the videos and screenshots, it appears that the connections are now dynamic.

 

 

9413745[/snapback]

Det er jo mer å gjøre, og bedre grafikk + fysikk. Nå snakker vi jo om Source motoren her :)

Lenke til kommentar
bedre grafikk og fysikk..?

 

merket ikke noef forskjell når jeg oppdaterte :S

9414704[/snapback]

Garrys Mod 9 er vel fra 1,6 sin tid, er det ikke? Og GM10 er fra Source og HalfLife2 sin tid? :)

9415300[/snapback]

 

Jeg har aldri brukt Garrys mod, så jeg er vel kanskje ingen autoritet på området, men jeg er likevel ganske sikker på at det alltid har vært en Source/HL2-greie. Jeg kan med 100% sikkerhet si at det i alle fall dreide seg om HL2 da den fortsatt var gratis.

Lenke til kommentar
Beklager off topic, men hva er det med gm10 som gjør det verdt 60kr? :) Har ikke prøvd det og har ikke drevet med garrys mod siden gm6

 

Etter litt leting fant jeg ut det jeg trengte på wikipedia.

 

Om noen andre lurer på det samme:

 

 

New features and changes include:

 

    * More versatile camera tool.

    * Appearance of thrusters can be altered, right down to the effects.

    * Player models now visible in vehicles.

    * Color-wheel within bloom and colour-gun toolmodes.

    * The Physics Gun is able to move any entity. (Except for other players and the map itself)

    * Improved client-server interaction.

    * Reworked motion-blur.

    * Hydraulic tool-gun.

    * Motor tool-gun: allows props to automatically rotate. Controllable with the number-pad.

    * Winch Constraint tool-gun: a constraint that allows control of a length of rope at set speeds with the number-pad.

    * Keep upright tool-gun

    * Hoverball tool-gun: attaches hovering balls to objects and hovers them at set heights. They will allow players to make more complex flying machines as well as aid in steering such objects.

    * Inflator tool-gun: allows different parts of ragdolls to be inflated or deflated.

    * A finger posing tool.

    * A "Trails" tool. If attached to any physical object, creates a trail of user-defined particles when in movement.

    * A lightbulbs tool.

    * A Morphing Effect that allows the player's view to be distorted, in a watermarked position on the screen, this is still beta.

    * A higher-quality Depth of field effect with a more intuitive interface. Can select the focal point by clicking at the point.

    * The new spawn menu has a configurable system of categories and filters from a base list of all of the resources available and will also automatically generate icons for spawnable items, eliminating both the need to produce icons for every object in the world and keep up with new releases, and concerns about not covering third-party creations.

    * From the videos and screenshots, it appears that the connections are now dynamic.

 

 

9413745[/snapback]

Det er jo mer å gjøre, og bedre grafikk + fysikk. Nå snakker vi jo om Source motoren her :)

9413856[/snapback]

 

Akarno: Poenget med at det koster penger er jo at Garry har fått bruke Source koden imot at Valve får penger for det, er vel en 50/50 split sikkert.

 

Koffeinkanin: Grafikken og fysikken er egentlig det samme.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...