Gå til innhold

Er mitt krav urimelig?Klagebrev på erstatningsvare


Anbefalte innlegg

Selvfølgelig har jeg ikke fått noen svar ennå, og i går, 31/10/07, sendte jeg enda en mail til dem:

 

Hei.

 

Jeg svarte på deres mail at jeg ønsker tilsendt en iAudio A2 mediaspiller, men har fortsatt ikke mottatt den selv om det er gått 14 dager.

Jeg har heller ikke mottatt noen svar fra dere.

Når kan jeg forvente at jeg skal få mediaspilleren?

 

Mvh

****** **********

 

Nå tenker jeg hvis jeg ikke får noen svar i løpet av fredagen, dvs. i morgen, vil jeg offentliggjøre navn på butikken og vil sikkert spørre dere igjen om hva kan jeg gjøre videre. Slik som saken er nå,virker det som om de fullstendig ignorerer meg.

 

De hadde 16 dager på seg for å svare på en enkel mail, men har de gjort det? Nei. Dette er for enhver kritikk. :thumbdown:

 

Hva slags butikk ikke svarer på mail på 16 dager i en AKTIV retursak?

Bare en... og navnet kommer i morgen (for dem som fortsatt ikke har gjettet hvilken butikk det dreier seg om).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

At du får en brukt spiller tilbake er overhode ikke akseptabelt. Du leverte inn en spiller fra iaudio a2 og skal ha tilsvarende eller bedre vare tilbake. Med tilsvarende menes ikke en tilsvarende brukt mobil. I tillegg har du i det minste krav på samme spesifikkasjoner. Disse spesifikkasjonenen er jo grunnlaget for kjøpet. Faller grunnlaget for kjøpet bort bør du heve.

 

Også viktig å huske på at du ikke trenger å vente i lang tid på omlevering av varene. Etter 4 uker ville jeg definitivt hevet kjøpet. Husk også at det ikke spiller noen rolle hva selger skulle mene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...