Gå til innhold

Ratchet and clank


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nja om spellet viser seg være fullpakket av godbiter og morsommheter som de tidligere havner det nok hos meg

 

Tatt tidligere spill i serien er dette et must for PS3-eiere. Lev lykkelig med det eller dø i dårskap :tease: MAO: KJØP DETTE SPILLET!

 

[sikle]http://www.gametrailers.com/player/22677.html[/sikle]

bare kjøp det, oki? http://www.gametrailers.com/player/22520.html Is this about those parking tickets? :rofl:

Lenke til kommentar
And seven, noen som vet om det kommer ett nytt jak spill ut og?

9282556[/snapback]

 

Tror ikke det er annonsert ennå, men om det blir annonsert noe så kan jo jeg komme med en 'profeti'... :p

 

Ready at Dawn sin første PS3-tittel.. :)

Virker som de har gjort en god jobb på både God of War PSP, og Daxter PSP..

Og han som var hoved-designer over alle Naughty Dog-titler gikk vell nettopp til dem, selv om ND er midt i produksjonen av Uncharted.. :-/

Eneste logiske grunn jeg kommer på, er at dem starter produksjon av, Jak eller Daxter spill.. :p

 

Så vi får se.. :)

Ett spennende studio ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

naughty dog har jo rettighetene til jak og daxter, så ett annet studio kan ikke lage det med mindre naughty dog gir dem tillatelse. Jeg tviler på jak og daxter noensinne vil komme til ps3 ettersom naughty dog satser på spill for de mer voksne (jak og daxter var jo ærligtalt ett barnespill, men fun none the less)

Lenke til kommentar
naughty dog har jo rettighetene til jak og daxter, så ett annet studio kan ikke lage det med mindre naughty dog gir dem tillatelse. Jeg tviler på jak og daxter noensinne vil komme til ps3 ettersom naughty dog satser på spill for de mer voksne (jak og daxter var jo ærligtalt ett barnespill, men fun none the less)

9283792[/snapback]

 

De har jo annonsert at de skal lage Jak and daxter the last frontier for å avslutte serien:o håper for guds skyld de ikke selger det videre som med crash.. samme som insomniac gjorde med spyro, ødela begge seriene.

Lenke til kommentar

Bare en ting, tenkt å bestille dette spillet fra VGP men så lurer jeg på om hva det vil koste til sammen, ser at 69.99CAD er 371 eller 376 husker ikke helt, og husker at en sa at det ville komme til sammen inkludert frakt for 400,- på dette forumet, men er det for sending med DHL Express og har noen brukt dette eller vil det koste mer, for tror det går fortere med DHL?

Endret av adriano_pes6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...