Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Da så :)

 

Orker ikke å farme ore før de patchen kommer.

 

Trenger litt penger til senere, skal ha meg burnished ancient chest og gloves, evt noen nye ringer.

 

Hvilke gode ringer kan man få for 46-48? (Ikke si Etched Beryl Ring) for det kommer jeg ikke til å få råd til. (er champion)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*slår seg selv i hodet*

Betalte 225s for 100 bronze ingot. Det jeg fikk igjen var rundt 30s og litt crafting XP. Snakk om dårlig handel..

Var en new player da, så han hviste ikke hva ting er verdt, like lite viste jeg.. Dobla hvist så mye penger han hadde jeg :p

Har noen barrow-iron ingots? Ble Master Tier1 så nå skal jeg bli god i Tier2, trenger dermed ingots. Kjøper også scholar items for tier1.

Lauerlin, navnet er Kuriados

Lenke til kommentar
Da så :)

 

Orker ikke å farme ore før de patchen kommer.

 

Trenger litt penger til senere, skal ha meg burnished ancient chest og gloves, evt noen nye ringer.

 

Hvilke gode ringer kan man få for 46-48? (Ikke si Etched Beryl Ring) for det kommer jeg ikke til å få råd til. (er champion)

9326835[/snapback]

 

Skal du kjøpe gode necklace og ringer må du regne med å gi 500s for necklace, og kanskje 4-500 for ringene. Og Burnished Ancient armor er sviiindyrt.

Lenke til kommentar
Det jeg mente, jeg betalte 500 for per ring, og 600s for Necklace...

 

 

Har en acc. til gode, hvis noen vil kjøpe. :p

 

EDIT: har bare purple items. :)

9344416[/snapback]

 

Jeg ville ikke ha regnet med å få solgt kontoen din hvis den ikke er lvl 50, men du kan alltids prøve.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Det jeg mente, jeg betalte 500 for per ring, og 600s for Necklace...

 

 

Har en acc. til gode, hvis noen vil kjøpe. :p

 

EDIT: har bare purple items. :)

9344416[/snapback]

 

Jeg ville ikke ha regnet med å få solgt kontoen din hvis den ikke er lvl 50, men du kan alltids prøve.

9345416[/snapback]

Hva gjør man egentlig på lvl 50?

Lenke til kommentar

Interessant LOTRO-tråd. Slenger meg på...

Er på utkikk etter et nytt kinship og kunne godt tenke meg å slenge meg på et norsk ett. Noen som veit om ett som trenger en lvl 43 Champion? Jeg spiller på Eldar og er for tiden i et kinship som kun har 2-3 spillere online når jeg er på...dvs fra ca. kl.21 og utover - så det er stort sett lite hjelp å få. Kinship-høvdingen har forresten ikke vært online på 2 uker så det er vel på tide å forlate det. Jeg spiller stort sett litt hver dag, bortsett fra helgene.

 

Ang. Legendary traits... er dette noe jeg er keen på å fylle opp. Noen nevnte Controlled Burn ved level 45? Vanskelig å få tak i? Hva annet kan fylles? Det er jo to slotter til Legendary Traits.

 

Driver for tiden og quester i Misty Mountains. Er på Book V Ch. 8.

Lenke til kommentar
Interessant LOTRO-tråd. Slenger meg på...

Er på utkikk etter et nytt kinship og kunne godt tenke meg å slenge meg på et norsk ett. Noen som veit om ett som trenger en lvl 43 Champion? Jeg spiller på Eldar og er for tiden i et kinship som kun har 2-3 spillere online når jeg er på...dvs fra ca. kl.21 og utover - så det er stort sett lite hjelp å få. Kinship-høvdingen har forresten ikke vært online på 2 uker så det er vel på tide å forlate det. Jeg spiller stort sett litt hver dag, bortsett fra helgene.

 

Ang. Legendary traits... er dette noe jeg er keen på å fylle opp. Noen nevnte Controlled Burn ved level 45? Vanskelig å få tak i? Hva annet kan fylles? Det er jo to slotter til Legendary Traits.

 

Driver for tiden og quester i Misty Mountains. Er på Book V Ch. 8.

9347807[/snapback]

Jeg spiller på Lauerlin men mitt kin driver veldig mye med disse legendary traitsne og gir hverandre pages som vi finner..

Lenke til kommentar
Ang. Legendary traits... er dette noe jeg er keen på å fylle opp. Noen nevnte Controlled Burn ved level 45? Vanskelig å få tak i? Hva annet kan fylles? Det er jo to slotter til Legendary Traits.

 

Driver for tiden og quester i Misty Mountains. Er på Book V Ch. 8.

9347807[/snapback]

 

Controlled Burn kan du få først etter at du har gjort de andre champion questene.

 

Quest 1.

 

Quest 2.

 

Gå til hvilken som helst Champion trener på lvl 45, da får du et starter quest.

 

Controlled Burn er vanskelig å få tak i før lvl 47-48, fordi for å gjøre ferdig nevnte quest 1/2 må man gå i Urugarth og få tak i noen items som trengs. (de kan også kjøpes på AH, men de er veldig dyre)

 

For å få tak i legendary traits, må du kjøpe en bok som da starter questet for denne traiten. Etter det må du grinde pages (8 per trait).

 

Personlig har jeg ikke stresset med å få tak i traits for Champions, da de fleste er enten dårlige, eller i beste fall, middelmådige. (ikke Controlled Burn, den er faktisk god)

 

Update: Lvl 47 i går :) og 2. update: Kjøpte meg Burnished Ancient Armour (chestplate) for 3g BO nettopp.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Interessant LOTRO-tråd. Slenger meg på...

Er på utkikk etter et nytt kinship og kunne godt tenke meg å slenge meg på et norsk ett. Noen som veit om ett som trenger en lvl 43 Champion? Jeg spiller på Eldar og er for tiden i et kinship som kun har 2-3 spillere online når jeg er på...dvs fra ca. kl.21 og utover - så det er stort sett lite hjelp å få. Kinship-høvdingen har forresten ikke vært online på 2 uker så det er vel på tide å forlate det. Jeg spiller stort sett litt hver dag, bortsett fra helgene.

 

Ang. Legendary traits... er dette noe jeg er keen på å fylle opp. Noen nevnte Controlled Burn ved level 45? Vanskelig å få tak i? Hva annet kan fylles? Det er jo to slotter til Legendary Traits.

 

Driver for tiden og quester i Misty Mountains. Er på Book V Ch. 8.

9347807[/snapback]

 

 

Jada... Du kan sikkert joine oss... Vi heter The Grand Moot, spiller på Eldar seff... Er selv lvl 36champion. Grand Moot er en skandinavisk kin med over 100medlemmer... Kontakt meg ingame: Eearandir :)

Lenke til kommentar
Ang. Legendary traits... er dette noe jeg er keen på å fylle opp. Noen nevnte Controlled Burn ved level 45? Vanskelig å få tak i? Hva annet kan fylles? Det er jo to slotter til Legendary Traits.

 

Driver for tiden og quester i Misty Mountains. Er på Book V Ch. 8.

9347807[/snapback]

 

Controlled Burn kan du få først etter at du har gjort de andre champion questene.

 

Quest 1.

 

Quest 2.

 

Gå til hvilken som helst Champion trener på lvl 45, da får du et starter quest.

 

Controlled Burn er vanskelig å få tak i før lvl 47-48, fordi for å gjøre ferdig nevnte quest 1/2 må man gå i Urugarth og få tak i noen items som trengs. (de kan også kjøpes på AH, men de er veldig dyre)

 

For å få tak i legendary traits, må du kjøpe en bok som da starter questet for denne traiten. Etter det må du grinde pages (8 per trait).

 

Personlig har jeg ikke stresset med å få tak i traits for Champions, da de fleste er enten dårlige, eller i beste fall, middelmådige. (ikke Controlled Burn, den er faktisk god)

 

Update: Lvl 47 i går :) og 2. update: Kjøpte meg Burnished Ancient Armour (chestplate) for 3g BO nettopp.

9349605[/snapback]

Takker for innspill. Må vurderes det her. Grinde etter drops er kjipt og hvis gevinsten er middelmådig er det jo ikke mye vits i. Penger har jeg heller lite av (håper virkelig jeg ikke behøver å kjøpe Gold online en dag).

Lenke til kommentar
Jada... Du kan sikkert joine oss... Vi heter The Grand Moot, spiller på Eldar seff... Er selv lvl 36champion. Grand Moot er en skandinavisk kin med over 100medlemmer... Kontakt meg ingame: Eearandir :)

9360258[/snapback]

Fett. Sender deg nok en IM etterhvert, hvis ikke mer fristende "tilbud" dukker opp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...