Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Lager en lignende tråd som det finnes lik av i WoW forumet, hvor man kan diskutere alt som egentlig ikke trenger en ny tråd, og lignende.

 

Først vil jeg begynne med å si at jeg har funnet litt av gleden med spillet tilbake, og er nå halvveis til 43, og selv om jeg har vurdert å slutte kommer jeg til å spille til lvl 50 for å kunne vurdere spillet skikkelig.

 

Informasjon om hva som kan komme i Book10: linky.

 

Disse tingene gleder jeg meg til, (hvis de kommer med);

 

Deeds

 

Deed requirements have been lowered for completing deeds. Pretty healthy reductions.

 

General

 

New area - the gates of Annuminus in the Evendim region.

 

Once again we may Track Resources on our mount, akkurat denne delen er herlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fortell meg hva "Track Resources" er!

9265626[/snapback]

 

Du kan spore ressurser slik at de vises på minimapet, men slik spillet er nå vises de ikke når du er mounted. Det er så tungvint å måtte gå rundt til hver enkelt mine/vein.

 

Vel småprat går vel egentlig om alt. f. eks "jeg fikk x item, hurra" bare for å ta en banalt eksempel. :)

 

Uchiha: Hvilken lvl ble du? (før du frøs accounten din)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Hva er pointet, når de får det nytt kontinent, skal jeg vurdere å åpne kontoen... Noen kan få kjøpe den btw. Har bare purples på 43 levelen... Og han er godt over halv-veis til 44, og mount.

9275140[/snapback]

 

100 nye quests... en rekke nye gode forandringer. Et kontinent tviler jeg sterkt på at det kommer med det første, ettersom det er mer enn nok quests å komme seg til lvl 50, hva skal da være på det andre kontinentet?

 

Jeg vet at LOTRO har en rekke feil, men jeg spiller det selv om, rett og slett fordi spillet i seg selv er nydelig.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg er lvl 27nå og har 1g og 600s.... Jeg er champion og quester litt i North Downs, Evendim og Lone Lands... Er mange skills jeg kan trene for 100s each osv, går det ant å bare vente med å trene til etter at jeg har kjøpt meg mount? Greier meg fint med de skillsa jeg har nå :/

Lenke til kommentar
Jeg er lvl 27nå og har 1g og 600s.... Jeg er champion og quester litt i North Downs, Evendim og Lone Lands... Er mange skills jeg kan trene for 100s each osv, går det ant å bare vente med å trene til etter at jeg har kjøpt meg mount? Greier meg fint med de skillsa jeg har nå :/

9276269[/snapback]

Du gjør lurt i å kjøpe de passive, men de aktive kan vel vente.

Fikk over en g i går. 1g og 100 s eller noe tror jeg at jeg har. lvl 29, nesten 30. Hadde nok hatt mer om jeg ikke hadde vært en sånn aktiv AH-bruker XD

Lenke til kommentar
Er det noe vits for Champions og kjøpe block, evade, parry og det der da, i og med at vi bruker fevour sånn at vi ikke kan gjøre det :/

9276564[/snapback]

 

På lvl 45 kan du få en quest som til slutt gir en legendary trait, som er controlled burn. Den gjør akkurat det samme som fervour, bare at du kan blocke, parerere og dodge angrep.

 

Jeg har ikke trained evade, block, parry, men hvis/når jeg får tak i den traiten kommer jeg nok til å gjøre akkurat det.

 

Så jeg ville ventet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...