Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er pointet, når de får det nytt kontinent, skal jeg vurdere å åpne kontoen... Noen kan få kjøpe den btw. Har bare purples på 43 levelen... Og han er godt over halv-veis til 44, og mount.

9275140[/snapback]

 

100 nye quests... en rekke nye gode forandringer. Et kontinent tviler jeg sterkt på at det kommer med det første, ettersom det er mer enn nok quests å komme seg til lvl 50, hva skal da være på det andre kontinentet?

 

Jeg vet at LOTRO har en rekke feil, men jeg spiller det selv om, rett og slett fordi spillet i seg selv er nydelig.

9276048[/snapback]

 

Lindon f.eks, Enedwaith? Alle de rundt Eriador, da blir spillet svært. :D

Lenke til kommentar

Book 10 ser bra ut:

"The Reputation system enables players to earn positive and negative standing with different races and groups in Middle-earth based on both monster kills and quest completions. The Bartering system allows players to trade trophies earned in battle for rewards such as armor sets or mounts."

Håper det kommer litt mer valg når det gjelder mounts, ikke bare fargen på hesten.

 

Book 11 høres ikke så verst ut det heller:

"with the release of Book 11 this Fall will offer players the opportunity to live in their very own house in Middle-earth!"

 

Hva er egentlig poenget med å spille som kylling? Noe å tjene på det, eller bare for morro skyld?

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar
Lukter større map her... må vere plass til MANGE hus :D

9280714[/snapback]

Jeg vil enten ha i Ered Luin, I Lindon et sted, Bree-Town eller.. North Downs kanskje.. I alle fall ikke Angmar XD ..

9281385[/snapback]

 

Det vil bli instance lignende områder med flere hus..

9282986[/snapback]

Fin løsning.. Når man gå gjennom portene til "boligfeltet" loader det seg inn maaange hus? Jeg inviter hele diskusjon.no på party i LOTRO XD :p

Lenke til kommentar

Fikk Heavy Elven Soldier's Armour, Boots, og Heavy Elven Soldier's gloves (hardened utgaven, husker ikke navnet) craftet i går.

 

Gratis, da jeg hadde samlet litt mats. Det var ikke et must å få alle, ei heller alle i "hardened" utgave, så da gikk jeg for disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...