Gå til innhold

Acer 5613 med en positiv feil


bjalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
+ 500 i frakt ;)

9359867[/snapback]

nei. 8200 kr inkl mva, frakt + 400 kr avslag (tilbud fra dell)

9361562[/snapback]

dell vostro 1500 med 2 ghz prosessor, 2gb ram, 160 harddisk, 8600 GT skjermkort osv. =

8230 kr inkl frakt og mva

 

http://www.euro.dell.com/content/products/...sdt1&l=no&s=bsd

 

velg den med E-Value Kode

NOBSDONL-N0815003

 

 

 

edit: ring dell og få home premium i stedet, sjekk ut den lille dell vostro tråden..

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796425&st=0

9361584[/snapback]

 

err, hvordan fikk du denne til 8230? når jeg kommer inn på linken din står det at den koster 6590,- inkl. miljøgebyr, eks mva og frakt. men når jeg klikker meg inn på pc'en står det plutselig at den koster 8149 inkl miljøgebyr, EKS MVA og FRAKT. skrivefeil av dell, eller?

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Tenkte jeg skulle redgjøre litt i denne tråden slik at det ikke blir så mye spekulasjoner. Grunnen til at vi nå selger Acer 5613 med et kraftigere kort en annonsert skyldes at Acer gikk tom for grafikkortet som oprinnelig var i modellen. Problemet er at Acer ikke kan garantere at ALLE maskinene vi fikk har 7600 kortet, derfor så annonserer vi med "gammel spec." Så langt har vi ikke funnet noen modeller med 7300 siden denne tråden ble startet.

 

Alle elprice butikker og www.elprice.no har fått fra samme parti, så sannsynligheten for at det er 7600 i alle maskinene er stor, og det spiller da ingen rolle hvilken butikk du velger å handle i. Jeg vil oppdatere denne tråden når/dersom det dukker opp modeller med 7300, og jeg håper dere brukere vil gjøre det samme. :)

 

MVH

www.elprice.no

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

 

Tenkte jeg skulle redgjøre litt i denne tråden slik at det ikke blir så mye spekulasjoner. Grunnen til at vi nå selger Acer 5613 med et kraftigere kort en annonsert skyldes at Acer gikk tom for grafikkortet som oprinnelig var i modellen. Problemet er at Acer ikke kan garantere at ALLE maskinene vi fikk har 7600 kortet, derfor så annonserer vi med "gammel spec." Så langt har vi ikke funnet noen modeller med 7300 siden denne tråden ble startet.

 

Alle elprice butikker og www.elprice.no har fått fra samme parti, så sannsynligheten for at det er 7600 i alle maskinene er stor, og det spiller da ingen rolle hvilken butikk du velger å handle i. Jeg vil oppdatere denne tråden når/dersom det dukker opp modeller med 7300, og jeg håper dere brukere vil gjøre det samme.  :)

 

MVH

www.elprice.no

9370896[/snapback]

Wow, dere selger sikkert en hel masse av de bærbarene nå, omtrent halve klassen min (videregående) har bestilt ace're fra dere etter at jeg viste dem denne tråden.. ;)

Lenke til kommentar

Har 2 spørsmål, hovedsaklig. Dette gjelder det tilbudet på bæreveske +++ fra elprice. For det første, den recovery discen som fulgte med; hva skal den brukes til, og er det bare en tom CD ? På min står det at den er tom og 700+ MB ledig. Altså ingen ting på den. For det andre, hva er den der Vista Anytime upgrade, og hva gjør den?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Har 2 spørsmål, hovedsaklig. Dette gjelder det tilbudet på bæreveske +++ fra elprice. For det første, den recovery discen som fulgte med; hva skal den brukes til, og er det bare en tom CD ? På min står det at den er tom og 700+ MB ledig. Altså ingen ting på den. For det andre, hva er den der Vista Anytime upgrade, og hva gjør den?

Takk for svar.

9377629[/snapback]

Recovery disken ligger på en egen 10 giga (skjult) partisjon på pc,anbefaler at du tar backup av den til 2 dvd plater,det fulgte ikke med noen recovery cd plate med min?? .Vista anytime cden er alle vista versjoner hvis du skal oppgradere til for eks ultimate.bortkastede penger spør du meg,for noen fancy tillegg som ikke blir brukt likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...