Gå til innhold

Acer 5613 med en positiv feil


bjalle

Anbefalte innlegg

+ 500 i frakt ;)

9359867[/snapback]

nei. 8200 kr inkl mva, frakt + 400 kr avslag (tilbud fra dell)

9361562[/snapback]

Om den skal konfigureres likt som aceren ender jeg på 9000 inkl frakt (6805 eksl frakt og mva) (du må ta med webcam). Dette er jo en spillpc og den koster 2k mer, så jeg føler ikke at den er noen direkte konkurrent mot aceren som er mer en billig studentmaskin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om  den skal konfigureres likt som aceren ender jeg på 9000 inkl frakt (6805 eksl frakt og mva) (du må ta med webcam). Dette er jo en spillpc og den koster 2k mer, så jeg føler ikke at den er noen direkte konkurrent mot aceren som er mer en billig studentmaskin.

9361874[/snapback]

Det er ingen som konfigurerer Dell fra scratch, du må ta utgangspunkt i tilbudet lolsann viser til. Det tilbudet inkluderer i utgangspunktet et mye større avslag enn 400kr + fri frakt. Da får man en mye bedre spec'et maskin for 1500 kr mer (inkl webcam).

 

Vurderte selv en Vostro 1500, men så meg nødt til å "straffe" Dell pga manglende respons på henvendelser og lang leveringstid, så da ble det en 5920G istedet.

Lenke til kommentar

Fra dell.no:

Vennligst merk at det for øyeblikket er 3 uker leveringstid på Vostro 1500. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfølger. For raskere levering, har vi et utvalg av gode tilbud på Vostro 1000 nå, som kanskje også vil dekke dine behov.

 

Hadde det ikke vært for dette hadde jeg kanskje bestilt den...men jeg må si at jeg for øyeblikket er fristet til å bestille acer'en!

Har og kikket på asus'en hos psdata. Denne har jo 2ghz mot 1.67 hos acer, samt 2mb L2 cache.

 

Noen som har erfaringer med denne? Er litt skeptisk til skjermkortet..selv om jeg ikke spiller stort.

Lenke til kommentar
Er det slik på denne pcn fremdeles har bedere skjermkort en det som står? for viss dne har det så tror eg at eg stikker på Elprice her i bym og kjøper den

Men kan man be om og prøve maskinen før man kjøper den? for da kan eg jo sjekke om det kortet står i!

9362557[/snapback]

 

Tviler på du får teste "din" maskin i såfall..tror du må gjennom en installasjons-prosess før den er klar til bruk.

Lenke til kommentar

Husker ikke helt om det er på esken eller på et klistermerke på selve maskinen, men det går i allefall an å sjekke. Den modellen som har 7600-kortet heter 5610 i stedet for 5613 tror jeg..skulle du få "feil" kan du jo benytte angreretten.

 

Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a)

Lenke til kommentar
Er det dere 7600 kortet myye bedere en det som står at er med?

Hvor mye i % liksom.

Men vill dene pcen klare Cs Source, Dark Messiah, og andre litt nyere spill?

Tror eg kjøper den på tirsdag da i byn her :)

9365300[/snapback]

 

Min drar ihvertfall Cs Source uten problemer..

9366571[/snapback]

En kamerat av meg kjørte Bioshock (kjørte det med veldig mye lagg på high, helt ok flyt på low) på den. Han fikk 7600-kortet.

 

Bioshock er vel sikkert det spillet som krever mest idag, så det er ganske imponerendes.

Hva som er "ok flyt" varierer vel fra person til person, men når det er singleplayer spill klarer jeg meg med litt lagg.

9356332[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...