Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Duften av en deilig "mus" ;)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hver gang jeg lukter en fitte blir jeg så kåt. Hva er grunnen til at fitte gjør oss kåt og den har sånn spesiell lukt. Er det kjønnshår?

Jeg går ofte forbi noen damer og kan lukte deres fitter, vet ikke om noen andre har opplevd det. Jeg elsker fitte, og smaken av fitte er det beste som finnes.

 

Noen kommentarer :hmm:

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Geirs "Retningslinjene på 6 dager": Dag 2, punkt 4-6:

 

* Dersom du synes en tråd er tåpelig lar du være å poste den

* Dersom du synes den er i strid med retningslinjene rapporterer du den

* Dersom du spammer den istedet får du postene dine slettet

 

Her forsvant en del poster. Emnet er greit nok det, enten det er alvorlig ment eller ikke. Så lenge alle brukere holder seg seriøse kan man like godt diskutere dette som mange andre emner her i Seksualitet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er normalt at jeg ikke lukter det på alle damer. Det er noen damer som jeg har luktet det på, det lukter som en parfyme, som er veldig spesiell. Jeg kan kjenne igjen den lukten hos flere damer. Som om en kunne lukte den samme type parfyme hos flere damer. Men den er spesiell, og vanskelig å beskrive, for den gjør meg kåt uten at jeg ønsker det. I tillegg lukter det av de damene som jeg kunne tenke meg å ha sex med og produsere avkom med.

 

Har dere opplevd det? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er normalt at jeg ikke lukter det på alle damer. Det er noen damer som jeg har luktet det på, det lukter som en parfyme, som er veldig spesiell. Jeg kan kjenne igjen den lukten hos flere damer. Som om en kunne lukte den samme type parfyme hos flere damer. Men den er spesiell, og vanskelig å beskrive, for den gjør meg kåt uten at jeg ønsker det. I tillegg lukter det av de damene som jeg kunne tenke meg å ha sex med og produsere avkom med.

 

Har dere opplevd det?  :hmm:

9240196[/snapback]

Kan dette ha noe med de feromonene jeg linket til kanskje? Virker naturlig...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan jo hende noken jenter har parafyme på fitta da... :dribble:

9308730[/snapback]

Au! Det ville jeg ikke anbefalt.

 

Husker det var ei dame som ville spraye seg nedentil for å lukte litt godt for mannen sin. Han bare lo og spurte om hun hadde pyntet seg. Hun ble skikkelig sur men lo selv da hun oppdaget at hun hadde greid å forveksle med glitterspray o.O

Lenke til kommentar
Au! Det ville jeg ikke anbefalt.

 

Husker det var ei dame som ville spraye seg nedentil for å lukte litt godt for mannen sin. Han bare lo og spurte om hun hadde pyntet seg. Hun ble skikkelig sur men lo selv da hun oppdaget at hun hadde greid å forveksle med glitterspray o.O

9309784[/snapback]

haha! Ja det er jo også noe å gjøre..

 

Det at man blir kåt av lukten av kjønnsorganet til damer, har nok noe med at man rett og slett blir kåt av det motsatte kjønn eller samme. Og hva er ikke bedre enn kjønnsorganet til de man blir tiltrukket av..

Så er helt normal. De aller fleste blir nok det ;)

 

I tillegg lukter det av de damene som jeg kunne tenke meg å ha sex med og produsere avkom med.

 

Har dere opplevd det?

Kan ikke si jeg har blitt det nei. Har ikke så god luktesans at jeg kan kjenne det på lang avstand. :p

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...