Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Duften av en deilig "mus" ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, jeg kan under sex være redd for at jeg skal lukte vondt når jeg blir veldig våt. Syns det selv ikke lukter spesielt godt, og er derfor redd for at han skal oppfatte det som ekkelt. Haha. Høres sikkert veldig barnslig og umodent ut, men når jeg ikke syns det lukter godt, så kan umulig dere gjøre det? Kan noen ganger for eksempel syns synd på han når han går ned på meg, siden han har hele ansiktet sitt der nede og umulig klarer å unnga lukten... :blush:

 

Så lenge muselukta ikke er gammel og veldig sterk, så er det bare digg. Jeg blir veldig mye kåtere av å lukte underlivet, og det skal være ganske sterk lukt for at det skal være ekkelt. Da snakker jeg uvasket i flere døgn, hvor man ikke lenger lukter mus, men svette.

Lenke til kommentar

Sikkert blitt spist av en som snusa samtidig, tidligere på dagen. ;)

 

Har aldri lagt merke til at jeg kan lukte andres fittesafter. Kan ikke annet enn å anbefale de å skifte undertøy og vaske seg. Om det er så gale at det reker rundt de så bør de ta seg et bad.

 

Btw, jeg elsker det jeg også så lenge det ikke lukter kraftig eller har en utflodsstripe på undikken hennes. :lol:

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...