Gå til innhold

The Experience: Tre spill offisielle


Nilsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor falt dere for 2142? for EA dytta inn noe støtte?

 

jeg mener i alle fall at selvom aktiviteten i BF2 har falt siden sin topp' så er det veldig mange som spiller det ennå. fler enn de som spiller 2142 som klanspill?

 

 

overlykkelig er jeg for at dere annongserer spill til compoer. takk takk.

Endret av Remyx99
Lenke til kommentar
Så det er alle spilla ? Da slapp man dra på The exp viss detta er alle spilla.

9229516[/snapback]

 

Send meg en PM så jeg kan benytte meg av dine synske egenskaper, siden du har kommet frem til at dette er alle spillene det vil være compo i på The eXperience. :) Jeg har ikke sagt at dette er alt, ei heller står det noe om det i nyheten Jørgen har skrevet. Så hva med å vente litt, og så se hva som kommer?

 

Når det gjelder BF2142 vs BF2, så er dette et ønske fra EA med tanke på at de støtter The eXperience blant annet med premier.

 

Vi, som alle andre arrangementer av denne typen er avhengige av sponsorer til premiene, og naturlig nok så bestemmer sponsorene en del.

Lenke til kommentar
Så det er alle spilla ? Da slapp man dra på The exp viss detta er alle spilla.

9229516[/snapback]

 

Send meg en PM så jeg kan benytte meg av dine synske egenskaper, siden du har kommet frem til at dette er alle spillene det vil være compo i på The eXperience. :) Jeg har ikke sagt at dette er alt, ei heller står det noe om det i nyheten Jørgen har skrevet. Så hva med å vente litt, og så se hva som kommer?

9231310[/snapback]

Hvis du faktisk leser innlegget, noe du umulig kan ha gjort, så ser du at han faktisk på sin måte SPØR om dette er alle spillene.

Lenke til kommentar
Eller at virker veldig konkluderende? Siden han allerede har funnet ut at han ikke skal dra, fordi det er jo alt. :)

 

Det vil uansett aldri bli mulig å tilfredstille alle ønsker som kommer, og det må vi leve med.

 

Det er uansett ikke avgjort at dette er den endelige listen.

9232483[/snapback]

 

Hehe, dere tok dere god tid til å annonsere compos da. Convention var vell ute med lista for flere måneder siden... er helt naturlig å bli utålmodig / miste håpet på at det kommer flere spill nå, ettersom det bare er to måneder igjen til det braker løs.. neida :!: men uansett, forstår selvfølgelig at det er vanskelig å tilfredstille alle deltakerne, men en god mix med strategi (wc3/cc3 etc) /FPS (quake)/FPS lagspill (cs, bf) og kanskje noe racing er alltid en slager :)

Lenke til kommentar
Så det er alle spilla ? Da slapp man dra på The exp viss detta er alle spilla.

9229516[/snapback]

 

Send meg en PM så jeg kan benytte meg av dine synske egenskaper, siden du har kommet frem til at dette er alle spillene det vil være compo i på The eXperience. :) Jeg har ikke sagt at dette er alt, ei heller står det noe om det i nyheten Jørgen har skrevet. Så hva med å vente litt, og så se hva som kommer?

 

Når det gjelder BF2142 vs BF2, så er dette et ønske fra EA med tanke på at de støtter The eXperience blant annet med premier.

 

Vi, som alle andre arrangementer av denne typen er avhengige av sponsorer til premiene, og naturlig nok så bestemmer sponsorene en del.

9231310[/snapback]

 

 

Dere har brukt ekstremt lang tid på å komme frem og publisere valg av spill, nå mener du at folk med vente enda lengre. jaja får håpe det kommer noe bedre en bf 2142 iallefall, med tanke på at dere har knallhard konkuranse fra TC og ESWC.

Dumt ikke ESWC tok kontakt med dere, å fått til en ESWC event på lanet hadde vært meget fett. Folk kommer det uansett, men jeg trodde dere ville opp og frem. det kommer man ikke med bf2142 1.6 og cs.s iallefall. så jeg håper du kommer med bra nyheter fremmover og det kjapt. før folk bestiller billetter til TC og ESWC. dette tar iallefall ALT for lang tid. spill valg kunna vært på plass for 6mnd siden

Lenke til kommentar

Ok, nå må jeg virkelig si at dere driter ordentlig på leggen om dere velger å kun ha en 2142 compo. Si meg, hvor mange seriøse klaner er det i 2142 igjen?

 

Skjønner at EA vil det for det er jo trossalt mest penger i å reklamere for nyere spill. Håper bare at de skjønner at de skyter seg selv i foten ved å markedsføre enda et dårlig spille under EA merket.

 

Skulle bare ønske the exp. ikke lot seg presse så mye av sponsorene...

 

-Bountyhunter

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...