Gå til innhold

The Experience: Tre spill offisielle


Nilsen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM
Ok, nå må jeg virkelig si at dere driter ordentlig på leggen om dere velger å kun ha en 2142 compo. Si meg, hvor mange seriøse klaner er det i 2142 igjen?

9246482[/snapback]

Er helt enig. Makan til tull og tøys er det lenge siden jeg har lest. Battlefield 2 er jo det beste valget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som har skjedd, men det som er sikkert er at det er skjedd en feil her.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Haha, Battlefield 2142?!?

 

Værste jeg har sett...

Alle vet jo at BF2 er 1000 ganger bedre og at BF2142 er et drittspill som EA bare rusha ut for å tjene mest mulig cash.

9246975[/snapback]

Hvorfor hater du og mange andre BF2142? Det er greit nok at du ikke spiller det, men hvorfor hate det? Jeg kan skjønne at folk hater spill som wow, men 2142 er da bare et vanlig skytespill/ lagspill.

På mange måter er også Bf2142 bedre enn Bf2 med hensyn til balanse og bugs. Jeg vil tro at de fleste som har spilt 2142, uten instillingen om at det skal suge, vil være enig.

 

Det er faktisk noen aktive klaner i 2142, men jeg tror det kan bli vanskelig å få 8 lag til TheExperience. Spillet er ikke alt for vanskelig å sette seg inn i, i hvertfall ikke for en som har spilt bf2, det er ikke umulig å skaffe seg en lettjent premie ved og begynne og spille det nå ;)

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Målet med "lan" eller hva man nå kaller det nå til dags, er å trekke folk, sponsorer og tjene penger (skummelt ikke sant?), om det så er kortsiktig (selve lanet) eller på lang sikt (reklameeffekt etc).

 

Er jo hyggelig at klaner etc er med å konkurrere, men må man ærlig talt innse at verden roterer ikke rundt de, folk betaler ikke penger for å komme og se svette tenåringer sloss på storskjerm, og sponsorer vil nå massene og ikke ikke bare en liten del av de som er der.

 

Sånn sett forstår jeg oppsettet av spillene per dags dato :)

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Battlefield 2 fremfor 2142 er nok å foretrekke ja. Ellers burde dere kanskje ha med noe mer enn bare fps-spill? Et strategispill eller to hadde gjort seg. For eksempel Starcraft, Warcraft 3 eller andre populære strategispill som er godt egnet til compo-er.

9228303[/snapback]

Red Alert 2 hadde vært kjempemorsomt om det var snakk om konkurranse der :D Men trur ikke det kommer til å skje.

 

Ellers synest jeg spill som GTA SA, CS 1.6, BF 1942, Nintendo 64 og Super Nintendo (ja det fungerer faktisk) er utrolig morsomt over vanlig LAN.

Lenke til kommentar
Er jo hyggelig at klaner etc er med å konkurrere, men må man ærlig talt innse at verden roterer ikke rundt de, folk betaler ikke penger for å komme og se svette tenåringer sloss på storskjerm, og sponsorer vil nå massene og ikke ikke bare en liten del av de som er der.

9248329[/snapback]

Nå skal du vel ikke uttale deg så altfor meget etter å ha kritisert Counter-Strike 1.6 som er hittil det mest kompetitive spillet. At du ikke interesser det for e-sport betyr ikke at alle andre har en annen oppfatning.

 

Hvis Adidas ville hatt en firkantet fotball så tror jeg ikke norsk fotball ville bukket under.

 

Sponsorene skal kunne bistå for å skape en god opplevelse for deltakerene, når de indirekte saboterer for deltagerne må man

 

1. se an hvor stor andel av deltagere man mister

2. deretter måle det oppimot midlene man får fra sponsor

3. vite årsaken til at man arrangerer lanet, lan er ingen gullgruve og kommer nok neppe aldri til å bli det om man drasser med seg EA.

 

Hva med å prøve å ta med seg en seriøs aktør, hvem som helst andre enn EA. EA er jo kjent for å drite i gamere.

Lenke til kommentar
Hvor mange folk tror DU reiser på lan for å se vilkårlige folk i klaner spille matcher vs folk som reiser for å treffe andre og være sosiale?

 

Tror du overhyper godt "e-sport" sin betydning.

9248820[/snapback]

 

Vel, du kan ikke si at det er så rent få som drar på lan for å spille spill? Og det er nok mange av dem som har lyst til å delta i konkurranser, eller? Hva er vitsen med en egen gamer del av lanet hvis man ikke skal spille spillene som gamerne spiller?

 

Skjønner at dere har avtaler med EA som gir dere endel cash, skjønner at dere vil tjene penger, men trodde dere også var inntresert i a organsisere et så bra lan som mulig. Missforstå meg rett, sier ikke at det kommer til å bli et dårlig lan, for all del! Kjempe jobb alle mann i crewet. :)

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar

Jeg jobber ikke for eller med hw.no eller lanet :)

Ofc er lan for spillere og folk som skal ha det sosialt og gøy med og uten pc.

Cluet er at lan skal/bør ikke rette seg mot klanspillere som driver med "prof e-sport", det vil ikke lønne seg på mange mange år.

 

Gamere kan jo spille det de vil, selv om det er offisielle eller ikke.

Cluet med compoer er å trekke mest mulig folk og det får man ved å bruke spill som appellerer til mest mulig folk, ikke bare "få utvalgte"

Lenke til kommentar

jeg ser ikke helt problemet. en god BF2 spiller/klan burde jo kunne tilpasse seg 2142 på noen timer, det er jo essensielt det samme spillet med et par tweeks.

 

siden det er så få seriøse 2142 klaner burde jo en ver BF2 klan med litt skills hoppe på 2142 turneringen i håp om å vinne en god slump penger. alt dere trenger å gjøre er jo å spille litt 2142 i halvannen måned så kan dere gå over til deres høyt elskede BF2 etter LANet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
jeg ser ikke helt problemet. en god BF2 spiller/klan burde jo kunne tilpasse seg 2142 på noen timer, det er jo essensielt det samme spillet med et par tweeks.

9274269[/snapback]

En god BF2 spiller kan ikke bli kjent med alle banene på et par timer.

Lenke til kommentar
jeg ser ikke helt problemet. en god BF2 spiller/klan burde jo kunne tilpasse seg 2142 på noen timer, det er jo essensielt det samme spillet med et par tweeks.

 

siden det er så få seriøse 2142 klaner burde jo en ver BF2 klan med litt skills hoppe på 2142 turneringen i håp om å vinne en god slump penger. alt dere trenger å gjøre er jo å spille litt 2142 i halvannen måned så kan dere gå over til deres høyt elskede BF2 etter LANet.

9274269[/snapback]

Poenget er vell at det er to vidt forskjellige spill. Selv om måten man aimer på er så og si lik, er alt det andre forskjellig. Til dels kits, men alle banene er forskjellige kontra BF2.

 

Derfor blir argumentene dine litt dødfødte.

 

--

 

På TG07 var det 16 påmeldte lag i BF2-compoen. Hvor av rundt 10 var seriøse nok til i det heletatt å spille matcher. Det sier litt.

 

Jeg lurer fælt på hvordan kommer til å gå på The Exp. når det finnes knapt 27 aktive klaner i europa som spiller BF2142. Kilde: Clanbase.com

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...