SunChaser Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Noen andre en meg som har hatt "høy" latency hos telenor di siste 2 ukene? brukt å vært rundt 100, siste 2 ukene har eg vært nærmere 300 MS på Frostmane, og generelt alle realms. 200-250 på di fleste, enkelte så høyt som 300.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Er det så mye da? Jeg ligger normalt på 200-300 med Tele2. I stedet for å bruke opp alle pengene dine på gull i WoW kan du jo kanskje kjøpe en bedre linje da? Fant denne tråden for å poste den her og si at det var allerede en lignende tråd, men så har jo du lagd begge. ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=808350
SunChaser Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Er det så mye da? Jeg ligger normalt på 200-300 med Tele2.I stedet for å bruke opp alle pengene dine på gull i WoW kan du jo kanskje kjøpe en bedre linje da? Fant denne tråden for å poste den her og si at det var allerede en lignende tråd, men så har jo du lagd begge. ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=808350 9223929[/snapback] gull er billig.
øl_i_tastaturet Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Telenor's linjer til Paris er litt ustabile. Jeg sliter noe sykt med latency atm.
Rampage Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Noen andre en meg som har hatt "høy" latency hos telenor di siste 2 ukene? brukt å vært rundt 100, siste 2 ukene har eg vært nærmere 300 MS på Frostmane, og generelt alle realms. 200-250 på di fleste, enkelte så høyt som 300. 9223905[/snapback] Karma is a bitch. Har ikke noe problemer med telenor.
Syncronautus Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Har slitt med lag og MS i det siste jeg og. Spesielt Søndag kveld.
v-gard Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Har disconnecta noen ganger i det siste etter at jeg kom hjem ifra lan hos en kompis ja. Her har vi Tele2, og de leier vel linjer fra Telenor fortsatt? Jaja, får henge her hjemme til jeg får ny data i morgen og stikker opp igjen til kameratene
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Har disconnecta noen ganger i det siste etter at jeg kom hjem ifra lan hos en kompis ja. Her har vi Tele2, og de leier vel linjer fra Telenor fortsatt? Jaja, får henge her hjemme til jeg får ny data i morgen og stikker opp igjen til kameratene 9230799[/snapback] Heldiggris. Har dame jeg, og ho klikker hvis jeg spiller. Så kan bare spille når ho ikke er her hjemme.
SunChaser Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Har disconnecta noen ganger i det siste etter at jeg kom hjem ifra lan hos en kompis ja. Her har vi Tele2, og de leier vel linjer fra Telenor fortsatt? Jaja, får henge her hjemme til jeg får ny data i morgen og stikker opp igjen til kameratene 9230799[/snapback] Heldiggris. Har dame jeg, og ho klikker hvis jeg spiller. Så kan bare spille når ho ikke er her hjemme. 9230904[/snapback] OMG se da nerder, fyren har dame! RESPECT!
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Herregud. Var overhodet ikke det jeg mente. Det jeg mente var at jeg faktisk ville som deg. Altså dra på lan.
Zeph Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
SunChaser Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) 9233466[/snapback] Du for stenge den, så har du noe å fortelle vennen din denne uka også. Endret 10. august 2007 av SunChaser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå