Gå til innhold

Hvordan ser PC-kroken din ut?

Goof

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må bare spørre, dere som bruker venstre hånda på musen, bruker dere en høyre hendt mus ???

Funker det ??

http://www.home.no/lars73/pult.JPG

.exe

For min del fungerer det utmerket. Litt uvant er det jo selvfølgelig i begynnelsen. Nå bruker jeg musa på venstre hånd pga. skade i høyre arm, så det er ikke for alltid. Har planer om å kjøpe en mus som ikke er så belastene for høyre armen min. Noen som har forslag? :shrug: pls?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må vel kansje hive meg på lasset jeg også..  

my_desk.jpg

lol... har no MYE MYE større cola samling enn deg:P

[/img]"]http://www.home.no/snowblades/MyRom.jpg[/img]

Her har du mitt rom.

Specs:

Hansol 720D 17"

AMD Athlon XP2100

512 TwinMos PC2700

Geforce3 ti/500 128ddr

seagate 80gb

WDC 40gb

Pioneer DVD slot in 16x

40x12x40x LG Special 8mb cache

diskettstasjon )Wee)

Altec Lansing 2 satelitt + 6 tommers sub)

Logitech MX500

Logitech Desktop Tråløst

Noka 14" tv :D :D

Playstation1, chippet

+ enorm cola samling (selges til minstepris 6000kr) :p

Skrevet
Det er vel ikke musen sin feil at armen blir belastet, men måten armen blir holdt på?

Og måten armen blir holdt på, har naturligvis ingenting med formen på musen å gjøre? :p

Skrevet

Lars73, hey du!

Er det der en høyre mus på venstre side av pcen eller har du bare en extra mus for "just in case" lissom? og jeg som bare jaller i farta her erru 73 år eller? =)

j/k

Skrevet
merket det:(

Var det ikke du som hadde 2.5GB DDR ram og fikk sånn ca. 22000-25000 poeng i 3dmark "liksom"?! Eller ikke...!!!!

Skrevet
Må bare spørre, dere som bruker venstre hånda på musen, bruker dere en høyre hendt mus ???

nå er ikke jeg 100% venstre hendt, men når jeg har musa på venstre side så er det høyre oppsett. hvorfor? fordi jeg da slipper å måtte hele tide måtte skifte mellom høyre og venstre oppsett siden alle andre bare bruker høyre...., men jeg har ingen problemer med å bruke høyre hånd på musa også da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...