Gå til innhold

OLED-tastatur forsinket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt surt at de har redusert skjermen på mellomrom-tasten til en liten skjerm, lik alle de andre tastene, i stedet for å ha en lang skjerm slik det så ut på 3dmodellene de først hadde rendret. Ellers er den så klart overpriset til de grader.. slik er det med "ny teknologi". bare se på Blu ray-spillerene.

Lenke til kommentar
Er det 2 år siden idéen ble lansert? Jeg ser ikke for meg at de klarer å overholde fristen sin. Jeg tipper at ikke bare kapital holder de tilbake men også problemer med å skalere opp produksjonen.

 

Jeg får bare håpe at noen etablerte tastaturprodusenter lar seg inspirere og kommer med luksus-tastaturer som er bygget på annen og lettere gjennomførbar måte. F.eks med en stor avlang skjerm i bunnen og gjennomsiktige taster. Jeg tror det kan bli mye enklere og billigere å produsere og få til å fungere sammen.

_________________

 

Selv om jeg synes det ser veldig flott ut så tror jeg ikke det tastaturet er noe for meg. Selv til en tiendel av prisen. Grunnen er at jeg likevel ikke ser på tastaturet når jeg skriver (med unntak av spesialtaster og tastekombinasjoner for å få frem dollartegn, hatt og sånt)

9218562[/snapback]

 

Det er et poeng, hele ideen er nesten bortkastet hvis du skriver touch. Det er vel mest for exhibitionister dette er laget.

 

Eller oss som er vokst opp med de lysende panelene fra starwars :)

Lenke til kommentar
Tastatur til 8-9000?  Ellers takk.    Sikkert kjempemorsomt, men det får da være grenser hva en skal ta seg råd til å legge ut.  :ermm:

9217587[/snapback]

De vil vel sikkert ikke at en hver datafjols skal ha dette tastaturet.

9219054[/snapback]

 

Tja, vil og vil. De produseres vel i små kvanta og er jo derfor ikke billige av den grunn. Ikke fordi de ønsker at kun the l33t of the l33t skal kjøpe en.

Lenke til kommentar
Selv om jeg synes det ser veldig flott ut så tror jeg ikke det tastaturet er noe for meg. Selv til en tiendel av prisen. Grunnen er at jeg likevel ikke ser på tastaturet når jeg skriver (med unntak av spesialtaster og tastekombinasjoner for å få frem dollartegn, hatt og sånt)

9218562[/snapback]

 

Nettop tastekombinasjonene og spesialtastene gjør dette i mine øyne til en god ide, verd prisen i dag? Aldri i verden, men om noen år når prisen kanskje er på et normalt nivå, absolutt noe som er greit å ha.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvis du kjøper deg en touch-screen i samme størrelse burde det ikke være alt for stort problem å få den til å fungere som et keyboard (letteste er vel å kjøre i gang skjermtastatur :p), men touch sliter vel med høy responstid.

 

Får ikke samme feelingen av å trykke på noe som ikke lar seg trykke ned ;)

 

Ville heller satsa på dette da, men det fordi det ser dødskult ut :D

http://www.dingz.no/php/art.php?id=290180

Lenke til kommentar
noen er  gale.

hvordan kan se tjene penger på det  når  det koster  så mye ?

er folk også gale . tenk å bruke 8-9 tusen for  et tastatur

9221300[/snapback]

:roll: det finnes folk som betaler 80 000 for en dress eller 5000 for solbriller.

Dette er ikke et eller annet tastatur som du tror som bare er laget for å skrive på.

Blir det samme som Intel Xtreme eller diNovo Edge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...