Gå til innhold

HW-fotball2, Oslo. Hurra! *LES FØRSTEPOST*


Anbefalte innlegg

EDIT: kom på et spørsmål. Hvordan fungerte siste oppmøte ved Tigeren? Problemer med å gjenkjenne hverandre?

9217095[/snapback]

 

Ikke at jeg møtte dem på Tigern, men det var ikke vanskelig å finne dem (selv om jeg aldri har møtt en av de personene før) da jeg kjørte opp til fotballen. Bare å se etter den mest upassende gruppa, så fikk jeg rett på første forsøk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man møte på sletta ? Får meg blir det vel omvei om jeg kjører forbi Ekebergsletta, også må jeg videre inn til byen, også tilbake..

9218549[/snapback]

 

Selvsagt kan man det. Lettere det når man bor i nærheten. Bare husk å si fra til Aidskake via PM.

 

Jeg vurderer å kjøre selv. Tipper det blir enklest for meg.

9218697[/snapback]

Okey, håper jeg for lov av mine foreldre å dra :).

Lenke til kommentar

Okei. Litt kjapp info (skal sette det i førstepost også).

 

Møting:

Møter 12 ved tigeren. Skal du møte oss, men ikke vet hvor den ligger - send meg PM så skal jeg forklare. Det er neppe vanskelig å skjønne hvem som er nerdene når du kommer bort.. Vi tar bussen opp når vi er samlet.

Skal du møte direkte - si i fra, så vi ikke venter på deg/dere der. Dere kan fint møte direkte på sletta.

 

Spillet:

7'er. Hvor mange som blir på hvert lag kommer ann på hvor mange som møter opp. Sist gang hadde vi 4 lag med 7 spillere, og da spilte vi vinnerne mot taperne. Hvem som møter hvem først er tilfeldig.

Lagoppdeling tar vi der oppe. Jeg tar med ball og overtrekksvester.

 

Grilling:

Forrige gang stakk vi på Gressholmen for å grille. Om det blir det denne gangen også kommer jo litt ann på været, men det er hvertfall planen. Det vi gjorde sist, var at vi handlet all maten i byen etter fotballspillingen, og dro samlet opp.

Om noen skal spleise på mat, så må dere praten om det utenom denne tråden.

 

.. Så tar vi siste båten hjem og stikker på ut eller noe. ^^

 

En siste ting;

Det har vært noe snakk om alkohol og sånt. Siden jeg er arrangørchick bestemmer jeg at det ikke blir noe fyll, før de som er gamle nok eventuelt stikker på byen etter grillinga igjen. Folk kan godt ta seg en pils eller tre under grillinga, men dere skjønner tegninga.

Dette fordi det er med yngre mennesker også, samtidig som jeg syntes sterkt berusa mennesker på nerdetreff er veldig malplassert.

Lenke til kommentar
En siste ting;

Det har vært noe snakk om alkohol og sånt. Siden jeg er arrangørchick bestemmer jeg at det ikke blir noe fyll, før de som er gamle nok eventuelt stikker på byen etter grillinga igjen. Folk kan godt ta seg en pils eller tre under grillinga, men dere skjønner tegninga.

Dette fordi det er med yngre mennesker også, samtidig som jeg syntes sterkt berusa mennesker på nerdetreff er veldig malplassert.

9220979[/snapback]

Bah, jeg som faktisk vurderte å spørre om å få bli med :(

 

Men hvor går grensen for fyll da? Jeg vet jeg ihvertfall ikke vil svi av masse penger ute på overpriset øl. Liker å bli full før jeg drar ut.

Lenke til kommentar
Du vet vel din egen grense? Folk får gjerne drikke, og hvor mye de tåler vet folk ofte selv. Men folk som snøvlefulle syntes jeg kan vente med de siste pilsene til man er ute. Hvertfall mot slutten av grillingen.

9221528[/snapback]

Så man kan være full, bare ikke drita?

 

Isåfall så kunne jeg vurdert å komme hvis det ikke er uønsket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...