Gå til innhold

HW-fotball2, Oslo. Hurra! *LES FØRSTEPOST*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All ære til deg Aidskake! :w00t:

 

Fikk ikke vært med forrige gang fordi datoen kom så ubeleilig, men denne gangen satser jeg for fullt. Akkurat nå virker 1. september som en ypperlig dag. Vi får bare håpe været også blir like ypperlig.

 

Wow, må starte litt med før-trening gitt. Merker at sommeren og ferien har satt sitt spor :p

 

Uansett, sign me up!

 

Forslag til dere på Østfold-området: Hva med litt trening før selve dagen? Eller blir det regnet som juks? :hmm:

 

EDIT: kom på et spørsmål. Hvordan fungerte siste oppmøte ved Tigeren? Problemer med å gjenkjenne hverandre?

Endret av myst84
Lenke til kommentar
All ære til deg Aidskake!  :w00t:

EDIT: kom på et spørsmål. Hvordan fungerte siste oppmøte ved Tigeren? Problemer med å gjenkjenne hverandre?

9217095[/snapback]

Takk ^^

Det gikk strålende det. Vi som skulle møte resten satt mer eller mindre oppå tigeren, så det er lett å vite hvem som er der for å møte dere. Noen av oss hadde på oss overtrekksvester og.

 

Er ikke så kjent i Oslo... Hvordan kommer vi oss fra tigern til ekebergsletta?

 

edit: Hadde vært fint om du satt alder i parentes bak navnene, så det er litt lettere å se hva slags aldersgrupper som kommmer ;)  ps. jeg er 15

9217255[/snapback]

Buss. Men møter ved Tigeren, så kan vi dra samlet opp. De som drar direkte til sletta, trenger bare å si i fra, så vi ikke sitter og venter på noen som allerede er der.

 

Når det gjelder alder kan jeg godt slenge på det denne gangen også. De som allerede er påmeldt kan sende meg en PM med hvor gamle de er hvis jeg ikke allerede har skrevet det på.

 

Jeg har skole annenhver lørdag frem til kl 12, og jeg vet ikke om det er den helgen! Det får jeg vite først 1 uke før!

9217361[/snapback]

Lame.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Det blir nok flere skal du se. Når folk finner tråden :wee:

9218475[/snapback]

 

satser på det da=)

Men åssen er det med skyss opp til løkka? Er det mulig å ta buss inn til "møtestedet" å sitte på med folk oppover? Siden jeg ikke har lappen. Men en ting jeg har, er fotballsko =)

Lenke til kommentar
Kan man møte på sletta ? Får meg blir det vel omvei om jeg kjører forbi Ekebergsletta, også må jeg videre inn til byen, også tilbake..

9218549[/snapback]

 

Selvsagt kan man det. Lettere det når man bor i nærheten. Bare husk å si fra til Aidskake via PM.

 

Jeg vurderer å kjøre selv. Tipper det blir enklest for meg.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...