Gå til innhold

AoC: Age of Conan - Forhåndsbestille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Nå er det enda fler igjen av AoC CE hos Absoluttspill.no!

Bestilte nettop.

Direkte link

Jeg bestillte også nettopp. Første gang jeg bestiller hos absoluttspill, men sannsynligvis ikke den siste da jeg har hørt mye godt om den. Dessuten er 29kr i frakt veldig lite.

Nå er det enda fler igjen av AoC CE hos Absoluttspill.no!

Bestilte nettop.

Direkte link

Jeg bestillte også nettopp. Første gang jeg bestiller hos absoluttspill, men sannsynligvis ikke den siste da jeg har hørt mye godt om den. Dessuten er 29kr i frakt veldig lite.

Og de leverer ekstremt fort. Jeg bestilte også der. (Vanlig type med War Mammoth og 3-dagers forsprang.)

Hei :)

Jeg fikk nettopp et brev fra Gameszone as hvor det stod:

Kjøre kunde.

Dette brevert er sendt til dere som forhåndsbestilte..........

Vi sender deg her din pre-order key, du finner den på det andre arket du fikk av oss...

osv.........

Nederst på siden til fakturaen på kr 0 står det en lang lang kode, med masse rare tegn og tall :D

W000t :p

jeg fikk min fra gamezone i dag. overså at fakturaen faktisk var på 0 kr, så til å begynne med var jeg i fyr og flamme fordi jeg fikk fakturaen på spillet med forfall 1 mnd føre logisk forfall (dvs 1 mai)

registreringa er ikke åpen føre andre mai da, så blir noen sure dager på å vente på at jeg kan laste det ned. blir spennende å se om det blir ferdig til 16 mai. 15gb på en 1000/200 linje er mye. håper de har bra servere.

jeg er fremdeles ganske usikker på om jeg skal gidde å laste det ned for 3 dager. ikke får man tilgang til preorder items heller føre du installerer den fysiske versjonen.

Endret av Spirre
Begynne å laste ned 3 dager før, hva om nedlastning tar 3 dager ? =)

er derfor man har fått tre dager, du kan ikke spille på de tre dagene uansett, samme om du bruker 3 timer eller 3 dager. det er først tre dager til å laste på. Så får du tre dager til å spille på, så er det "offisiell" release :)

Endret av Christeven

Oo, mente vel, mer enn 3 dager, at du nesten ikke rekker å spille med pre-order greia før orignalen kjem i posten :p

Uansett, får håpe det ikke blir like DRITT som lord of the rings intallasjon, makan til amatør codemasters ssystem de hadde, spillet var på ZIP fil etter jeg lastet ned, og ikke nok med det, error på første 8GB zip filen. (gjelder kun EU vers)

jeg tror faktisk det er mulig å late ned fra 2 mai, det var i alle fall da registreringa åpna.

men vi får se. dersom jeg bare får 3 dager på meg, så gidder jeg ikke. jeg kommer til å trenge over en dag selv med maksa ut hastighet på linja for å få lasta det ned.

du snakker om noe helt annet, du mener open beta. Det vi andre snakker om er preorder koden som gir tre dager spilletid med din ekte char på ditt servervalg som følger deg videre i spillet.

Endret av Christeven

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...