Gå til innhold

Skate demo ute no!

clinton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fint at nedlastinga ikke tar lang tid da :p Jeg satte den på kl. 15 eller no sånn, tror jeg, og nå er den på 67% :nei: Pluss at %-ene har gått ned et par ganger fordi nettet har klikka litt innimellom :nei:

9332973[/snapback]

samme her :dontgetit:

Skrevet

Digg at det ikke er noe flatland trick :p men håper spilet er ferdig til i morra:D kommer til og drømme/tenke på det spillet i hele natt..

Skrevet
det går vell ikke ann og ta sånne comboer som er på over 10tusen og 100tusen?

9333385[/snapback]

Trenger vel ikke gjøre det fordi om det går an? (Noe det sikkert ikke gjør)

9333403[/snapback]

ja egentlig... Blir et drømme spill :p

Skrevet

det var litt kjipt

men syntes ikke det var noe gøy på tony hawk egentlig..

så for meg gjør det ikke så veldig mye men det gjør det sikkert for andre og det er jo kjipt :/

Skrevet

Jeg tviler. Jeg sitter med en 2 Mbit linje og fikk ned demoen rimelig kjapt. (Jeg satte også fast på noen og 60% i noen timer) Så jeg tror egentlig det kommer an på hvilken prioritet man får hos serverne til MS. Noe som sikkert er fullstendig random.

Skrevet
jeg vurderer om å ta boxen til en kompis som har 50/50 Mbits linje å forsette laste demoen der, tror det vil hjelpe?  :hmm:

9333507[/snapback]

Nei, for problemet ligger i det svakeste leddet. Og uansett hva du gjør i andre enden, så vil ikke microsoft kunne spy ut mer ressurser. dette skjer hver gang en litt større demo kommer.

Så det beste er nok å vente til i morgen eller bare la den stå over natten, de som har fått raskt ned har mest sansynlig bare blitt connectet til en server med litt mindre trafikk. derfor er det ikke alltid nødvendig med slike farter på nettet, siden de fleste sider ikke gir ut de hastighetene ;)

Skrevet
jeg vurderer om å ta boxen til en kompis som har 50/50 Mbits linje å forsette laste demoen der, tror det vil hjelpe?  :hmm:

9333507[/snapback]

Tror ikke det, jeg har 100/100 MBits linje og det går akkurat like sakte her som hos alle andre

Skrevet (endret)

Har prøvd og laste ned demoen siden 12.30 i dag og sto fast på 63% :hrm: prøvde og laste ned på nytt nå og nå har jeg kommet 54% på 30 min :D håper den ikke stopper igjen..

Endret av Quatafire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...