Gå til innhold

Chevrolet i solnedgang.


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var et flott bilde. Bakgrunnen er meget fin og du har fått frem fine farger på bilen, bilens farge står i stil med fargene på himmelen og er med på å heve bildet ytterligere. Jeg liker tonene på bildet og veien til venstre som slynger seg gjennom landsskapet.

 

Det eneste negative med dette bildet er etter min mening komposisjonen og da spesielt gressplenen og grusveien foran selve bilen. Tror bildet hadde blitt enda bedre om du hadde parkert bilen på gressplenen på den andre siden av bilen, på denne måten kunne du slippet unna forgrunnen slik den fremstår nå.

Lenke til kommentar

Liker bildet godt, men som Henrik påpeker, så er refleksjonen i bakruten litt for lys i forhold til himmelen. I tillegg er taket litt for overeksponert, synes jeg, og kunne godt vært litt mørkere (nå ser det nesten knallhvitt ut).

Ville også croppet bildet litt annerledes. Slik som bildet er nå, har du fulgt rule of thirds med at du har en tredel himmel og to tredeler bakke. Bilen står nesten midt på horisontalt.

Jeg ville heller hatt bilen to tredeler ned i bildet (og altså kuttet bildet under bilen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...